جومونگ 3 در ایام نوروز پخش می‌شود

طرفداران برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما، می‌توانند در عید نوروز سال 1403، در انتظار پخش سریال جومونگ 3 (جا میونگ گو) باشند.

مجموعه تلویزیونی افسانه جومونگ ، یکی از محبوب‌ترین آثار تاریخ صدا و سیما در کشور عزیز ما ایران به شمار می‌آید. این سریال در دهه 1380 با استقبال بسیاری از مخاطبین تلویزیونی مواجه شد و به گونه‌ای توجه عمومی را به خود جلب کرد که ترافیک در شهرهای پرجمعیت به طرز قابل توجهی در زمان پخش آن کاهش یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پخش جومونگ 3 در ایام نوروز از تلویزیون

بازپخش این اثر، در سایت و برنامه تلوبیون نیز بیش از 80 میلیون بیننده را به سمت خود جمع کرده و رکوردی شگفت‌انگیز را به ثبت رسانده است. حالا پس از گذشت سال‌ها، دوستداران این مجموعه می‌توانند منتظر پخش دنباله آن، یعنی جومونگ 3 یا همان سریال جا میونگ گو در نوروز سال 1403 از سوی صدا و سیما باشند.

جومونگ 3

در یک مصاحبه جدید، آقای «فرشید شکیبا»، مدیر واحد دوبلاژ صدا و سیما، اعلام کرده است که پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی متعددی، از جمله جومونگ 3 در دست دوبله قرار دارد. یک تیم 45 نفره تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا این سریال را برای پخش در نوروز آماده کنند. این سریال جدید روایتگر دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ و فرزند وی به نام شاهزاده هودونگ است که جنگ بین ناکرانگ و گوگوریو را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ پخش جومونگ 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *