مدیر جشنواره بین‌المللی فیلم برلین از اهمیت سینمای ایران در این جشنواره خبر داد

صبح امروز، افتتاحیه هفتاد و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین به پایان رسید. «ماریت ریسنبک» از اهمیت سینمای ایران در جشنواره خبر داد.

«ماریت ریسنبک»، مدیر هفتاد و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «برلین»، در بیانیه‌ای اظهار داشت که سینمای ایران برای جشنواره فیلم برلیناله بسیار حائز اهمیت است. وی افزود:

مخاطبان و اعضای هیئت داوران این جشنواره، به طور واقعی شیوه داستان‌سرایی فیلمسازان ایرانی را تحسین می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تقدیر مدیر جشنواره بین المللی فیلم برلین از سینمای ایران

در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار مستقل و بین‌المللی سینما، «منصور جهانی»، خانم «ماریت ریسنبک»، مدیر هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم «برلیناله»، درباره اعتبار و جایگاه سینمای ایران در این جشنواره معتبر اظهاراتی داشت.

وی افزود:

پیش از این، بسیاری از کارگردانان برجسته ایرانی همچون «اصغر فرهادی»، «جعفر پناهی» و «محمدرسول‌اف» با آثار برجسته خود، موفق به دریافت جایزه خرس طلایی جشنواره «برلیناله» شده‌اند.

جشنواره بین‌المللی فیلم برلین

سینمای ایران برای جشنواره بین‌المللی فیلم «برلین» بسیار حائز اهمیت است. امسال نیز فیلم سینمایی کیک محبوب من ساخته «مریم مقدم» و «بهتاش صناعی‌ها» در بخش مسابقه اصلی حضور دارد. ممکن است که این فیلم نیز برنده جایزه خرس طلایی یا جایزه خرس نقره‌ای شود.

«ماریت ریسنبک»، مدیر جشنواره، در مصاحبه‌ای اظهار کرد که مخاطبان و اعضای هیئت داوران جشنواره برلیناله، به طور عجیبی شیوه داستان‌سرایی فیلمسازان ایرانی را تحسین می‌کنند. او افزود که حضور تعداد زیادی از فیلم‌های ایرانی، برای آن‌ها مسرت‌بخش است و امیدوار هستند که در آینده، تعداد بیشتری از این آثار، در جشنواره شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تقدیر مدیر جشنواره بین‌المللی فیلم برلین از سینمای ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *