مراحل تولید فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها آغاز شد

استودیو آمازون ام‌جی‌ام، به عنوان بخشی از قرارداد جدید خود با «پاتریک مک‌کی» و «جی‌دی پین»، مجریان فصل سوم سریال ارباب حلقه ها اعلام کرد که مراحل تولید این فصل را آغاز کرده است.

در این اعلامیه، بیان شد که مدیران اجرایی سریال ارباب حلقه ها ، در حال حاضر مشغول کار بر داستان‌های جدید فصل 3 سریال پرایم ویدیو هستند. این در حالی است که Prime Video در اواخر سال جاری، فصل دوم این مجموعه را آماده پخش برای شبکه «آمازون» می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مراحل تولید فصل سوم سریال ارباب حلقه ها آغاز شد

با اعلام رسمی این استودیو، مجریان برنامه در حال کار روی طرح اولیه داستان هستند و انتظار می‌رود که تا چند ماه آینده، مراحل نویسندگی آن نیز آغاز شود. طبق گفته‌های این استودیو، احتمالاً فصل سوم حلقه های قدرت در استودیوی شپرتون در بریتانیا از طریق یک مرکز تولید جدید فیلمبرداری خواهد شد.

«پاتریک مک‌کی» و «جی‌دی پین» که وظیفه نویسندگی فصل 1 سریال The Lord of the Rings را بر عهده و همچنین در فصل 2 نیز مشارکت داشتند، اکنون یک قرارداد کلی انحصاری با آمازون استودیو ام‌جی‌ام امضا کرده‌اند تا شینگل خود را که 10:40 PM Productions نام دارد را راه‌اندازی کنند. طبق قرارداد سه ساله استودیو ام‌جی‌ام، آمازون حقوق انحصاری تمام پروژه‌های تلویزیونی را در اختیار دارد.

فصل سوم سریال ارباب حلقه ها

طبق گفته‌های مدیر اجرایی آمازون، سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت (که در پاییز 2022 عرضه شد)، پربیننده‌ترین مجموعه اورجینال شبکه آمازون محسوب می‌شود که در رتبه اول جدول استریم نیلسن نیز قرار گرفت.

«ورنون سندرز»، مدیر تلویزیون آمازون MGM Studios در بیانیه‌ای گفت:

ما بیش از پنج سال و نیم پیش، این سفر شگفت‌انگیز را با «جی‌دی» و «پاتریک» آغاز کردیم و هرگز به گذشته نگاه نداشتیم. ما همچنان از گستره و مقیاس دید آن‌ها و موفقیت عظیم جهانی که ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت در اولین فصل به دست آورد، شگفت‌زده می‌شویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی گریم «بیل اسکاشگورد» در فیلم The Crow چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *