نخستین تصویر از ریبوت فیلم The Crow منتشر شد

شب گذشته، نخستین تصویر از ریبوت فیلم The Crow با هنرنمایی « بیل اسکاشگورد » توسط نشریه ددلاین منتشر شد که بازتاب فراوانی را به همراه داشت.

این فیلم، یکی از آثار مهم هالیوود است که فرآیند تولید آن با یک تراژدی وحشتناک همراه بوده است. فیلم کلاغ که کارگردانی آن را «الکس پرویاس» بر عهده داشته، مرتبط با واقعه‌ای دردناک است که باعث شد «برندون لی»، بازیگر اصلی فیلم، در حین فیلمبرداری مورد شلیک گلوله قرار گیرد و جان خود را از دست بدهد. این حادثه تلخ، همواره به یاد مانده و باعث شده که تماشای ساخت بازسازی فیلم The Crow برای بسیاری از بینندگان آنقدر جذاب نباشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین تصویر از ریبوت فیلم The Crow منتشر شد

حالا پس از گذشت سال‌ها و پشت سر گذاشتن تلاش‌ها و مشکلات، زمان آن فرا رسیده تا شاهد نخستین تصاویر از ریبوت فیلم کلاغ با کارگردانی «روپرت سندرز» و بازی «بیل اسکاشگورد» باشیم. خوشبختانه این بار، هیچ تراژدی دیگری رخ نداده و فیلمبرداری به طور موفقیت‌آمیز انجام شده است.

ریبوت فیلم The Crow

در این نسخه جدید، ما با فردی به نام «اریک دراون» که اهل موسیقی است، آشنا می‌شویم. او به همراه نامزدش توسط گروهی مزدور به قتل می‌رسد؛ اما به واسطه قدرت‌های ماورایی، فرصتی دوباره برای بازگشت به زندگی به او داده می‌شود. حالا «اریک دراون» به دنبال انتقام از مرگ معشوقه‌اش است و رویدادهای هیجان‌انگیزی را به تصویر می‌کشد. تاریخ اکران فیلم Crow برای 7 ژوئن 2024 (18 خرداد 1403) برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی گریم «بیل اسکاشگورد» در فیلم The Crow چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *