تصویر جدید فیلم ونوم 3 به Spider-Man: No Way Home اشاره دارد

تصویری از پشت صحنه عنوان مورد انتظار ضد ابرقهرمانی، یعنی فیلم ونوم 3 منتشر شده است که اشاره‌ای به حضور «تام هاردی» در فیلم Spider-Man: No Way Home دارد.

فیلم Venom 3 که توسط «کلی مارسل» ساخته شده، به عنوان مهم‌ترین و مورد انتظارترین فیلم دنیای سینمایی مرد عنکبوتی کمپانی «سونی پیکچرز» محسوب می‌شود. این فیلم، پایان سه‌گانه ابرقهرمانی از بازیگر محبوب انگلیسی، یعنی «تام هاردی» است و همچنین به عنوان ششمین فیلم از این فرانچایز  (با در نظر گرفتن فیلم کریون شکارچی)، مطرح می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصویر جدید از فیلم ونوم 3

توجه به ارتباطاتی که ونوم 2 با فیلم Spider-Man: No Way Home دارد، «ونوم» برای اولین‌بار وارد دنیای سینمایی مارول شد و این اتفاق جزو سکانس‌های پس از تیتراژ آن فیلم قرار گرفت و به نظر می‌رسد نقطه آغاز قسمت سوم باشد. به تازگی تصویری از پشت صحنه فیلم Venom 3 منتشر شده که نشان‌دهنده تیپ ظاهری آشنای «تام هاردی» است.

فیلم ونوم 3

یکی از انتقادات اصلی به دنیای سینمایی مرد عنکبوتی کمپانی «سونی»، عدم حضور شخصیت «پیتر پارکر» است. این موضوع بسیاری از طرفدایان را شاکی کرده؛ زیرا تاکنون پنج فیلم از این فرانچایز اکران شده و در هیچ‌یک از آن‌ها حضور پررنگ «مرد عنکبوتی» را ندیده‌اند؛ اما این امیدواری وجود دارد که سومین فیلم Venom به عنوان پایان‌دهنده سه‌گانه‌ی تام هاردی، این الگوی سنتی را شکسته و این شخصیت محبوب و پرطرفدار دنیای کمیک را در یک داستان جدید برای سینمای کمپانی «سونی»، نمایش دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فیلم ونوم 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *