اکران آنلاین فیلم سینمایی قطع فوری تمدید شد

فیلم سینمایی قطع فوری که توسط «مریم بحرالعلومی» تهیه و کارگردانی شده است، اکران آنلاین خودش را تا مدتی تمدید کرده و به پخش ادامه خواهد داد.

اکران آنلاین فیلم قطع فوری به کارگردانی «مریم بحرالعلومی» تمدید شد. قطع فوری یکی از فیلم‌های مستقل تولید شده توسط گروه فیلمسازی بحرفیلم است و تا به حال در جشنواره‌های بین‌المللی مختلفی نظیر «داکا»، «چنای» و «زنان فیلمساز ترکیه»، توجه مخاطبان خود را جلب کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اکران آنلاین فیلم سینمایی قطع فوری تمدید شد

این فیلم یکی از آثاری است که در سینماهای گروه «هنر و تجربه» نمایش داده شده است و از ساعت 21 هفدهم دی‌ماه به برنامه‌های اکران آنلاین پیوسته و این اکران تا پایان سال نو، یعنی نوروز 1403، ادامه خواهد یافت. با اعلام این خبر، علاقه‌مندان فرصت بیشتری دارند تا این فیلم را تماشا کنند و از آن لذت ببرند.

سینمایی قطع فوری

این فیلم، با حضور «سامان صفاری»، «افسانه کمالی»، «غزال نظر»، «علی کیان‌ ارثی»، «محمدرسول صفری»، «یاسمن ترابی» و «روشنک عجمیان»، با بازیگرانی همچون «شقایق فراهانی»، «سوگل طهماسبی» و «سیاوش چراغی‌پور»، و با معرفی «الهه منصوریان»، «سید احمد حسینی»، «ساسان کریمی» و آخرین نقش‌آفرینی «علی انصاریان»، ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمدید شدن اکران آنلاین فیلم سینمایی قطع فوری چیست؟ آیا این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *