آخرین انیمیشن کوین کانوری در نقش بتمن منتشر خواهد شد

بتمن کوین کانوری و جوکر مارک همیل برای آخرین بار در Justice League: Crisis on Infinite Earths، انیمیشن جدید دی سی، با یکدیگر متحد می‌شوند.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Gamesradar»، با توجه به حدس‌ها و شایعات اخیر درباره نقش آخرین کار کوین کانوری در نقش بتمن ، اکنون گزارش شده است که این بازیگر فقید برای آخرین بار در فیلمی به نام DC’s League Justice: Crisis on Infinite Earths – Part 3 در کنار جوکر نمادین «مارک همیل» حضور خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آخرین انیمیشن کوین کانوری در نقش بتمن منتشر خواهد شد

سایت «IGN» تایید می‌کند که این زوج بازیگر در فیلم انیمیشن سه‌بخشی شرکت «DC» که پس از انتشار قسمت دوم آن در آوریل 2024 منتشر خواهد شد، با هم حضور خواهند داشت. «کانروی» که در سال 2022 درگذشت و «همیل»، به ترتیب نقش‌های «بتمن» و «جوکر» را بازی کرده‌اند.

رابطه کاری آنها به عنوان شخصیت‌های «بتمن» و «جوکر» از سال 1992 با سریال انیمیشنی Batman: The Animated Series آغاز شد و در رسانه‌های مختلف از جمله بازی‌های «Arkham» توسط استودیوی «Rocksteady» ادامه یافت.

بتمن کوین کانوری
بتمن کوین کانوری

پس از درگذشت «کانروی»، «همیل» در جریان حضور در «Fan EXPO San Francisco» گفت که دیگر صداپیشگی «جوکر» را برعهده ندارد، مگر اینکه در کنار «کوین کانروی» باشد. «همیل» با اشاره به خطی از بتمن: قسمت انیمیشن مردی که بتمن را کشت، گفت:

بدون «بتمن»، جنایت هیچ هدفی ندارد.

فیلمبرداری قرار است به زودی انجام شود و «گان» که وظیفه کارگردانی و نویسندگی را بر عهده دارد، اخیراً عکس بازیگران را با هم به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتشار آخرین انیمیشن کوین کانوری در نقش بتمن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *