از بازیگران جدید فصل دوم سریال The Last of Us رونمایی شد

شبکه «HBO» اقدام به رونمایی از بازیگران فصل دوم سریال The Last of Us کرده است که نقش‌های کلیدی و مهم در این عنوان را ایفا خواهند کرد.

فیلمبرداری فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما که یک مجموعه تلویزیونی درام و آخرالزمانی است توسط شبکه «HBO» آغاز شد. این فصل وقایع بازی ویدیویی محبوب The Last of Us Part 2 از استودیو ناتی داگ را با حضور بازیگرانی همچون «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» پوشش می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رونمایی جدید از بازیگران فصل دوم سریال The Last of Us

«آریلا بارر» در نقش «مل»، «تاتی گابریل» در قالب شخصیت «نورا»، «دنی رامیرز» در نقش «منی آلوارز» و در آخر «اسپنسر لرد» نقش «اوون» را در این فصل ایفا خواهند کرد. این بازیگران جدید، شخصیت‌های مهمی در داستان سریال هستند که در ماجراجویی‌های «الی» و «جوئل» نقش خواهند داشت و قطعاً بینندگان تازه وارد به این فرانچایز را به شدت شگفت‌زده خواهند کرد. در حال حاضر زمان پخش فصل 2 سریال The Last of Us اعلام نشده است.

فصل دوم سریال The Last of Us

فصل 2 The Last of Us نه تنها به وقوع پیوستن اتفاقات جنجالی و شگفت‌انگیزی می‌پردازد، بلکه شخصیت‌های جدیدی را نیز به داستان اضافه می‌کند که هر یک وقایع مختلفی را در چنین دنیایی که مملو از موجودات آدمخوار است، رقم می‌زنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فصل دوم سریال The Last of Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *