جاشوا جکسون به فیلم Karate Kid پیوست

جاشوا جکسون بازیگر سریال داوسونز کریک، به فیلم Karate Kid از کمپانی «سونی» ملحق شد و اعلام کرد که او این کار را برای لذت خود انجام می‌دهد.

این بازیگر در اولین نقش بلند سینمایی خود پس از تقریباً 10 سال، به بازیگران آخرین قسمت فیلم بچه کاراته‌کار از کمپانی «سونی پیکچرز» پیوست. Karate Kid یک فیلم در سبک هنرهای رزمی به نویسندگی «رابرت مارک کامن» و کارگردانی «جان جی. آویلدسن» است که در سال 1984 منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جاشوا جکسون به فیلم Karate Kid ملحق شد

«بن وانگ» (Ben Wang)، شخصیت اصلی فیلم را به عهده خواهد داشت و همینطور «جکی چان» (Jackie Chan) و «رالف ماکیو» (Ralph Macchio) نیز شخصیت‌های نمادین خود را تکرار می‌کنند تا مسیر اصلی این فرانچایز رزمی را ادامه دهند. جزئیات داستان هنوز مسخص نشده، اما قسمت جدید در مورد پسر چینی (وانگ) است که باید قدرت‌های کشف نشده خود را با استفاده هنرهای رزمی پیدا کند و به همین دلیل در این مسیر با مربی سخت‌گیر خود آشنا می‌شود.

فیلم Karate Kid

«جاناتان انتویستل» (Jonathan Entwistle)، کارگردانی این عنوان را به عهده خواهد داشت. او همچنین سریال‌های تلویزیونی I’m Not Okay With This و The End of the F***ing World را کارگردانی کرد. «راب لیبر» (Rob Lieber) هم نویسندگی این فیلم را به عهده خواهد داشت که فیلمنامه عناوینی مثل Peter Rabbit و Alexander and the Terrible, Horrible, No Good Very Bad Day را نوشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: Hollywood repoter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *