از پوستر رسمی سریال The Boys رونمایی شد + تیزر

به تازگی در صفحات اجتماعی شبکه «آمازون»، ویدیو و پوستر تازه‌ای از فصل چهارم رسمی سریال The Boys با تمرکز بر «هوملندر» و «ویکتوریا نیومن» منتشر کرده است.

ماه ژوئن امسال (خرداد/تیر 1403) برای علاقمندان به تلویزیون، زمانی فوق‌العاده است. در این ماه، برخی از مورد انتظارترین سریال‌های سال 2024، از جمله فصل دوم خاندان اژدها، فصل سوم خرس و در نهایت فصل چهارم مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی و پرطرفدار The Boys (پسران) توسط کمپانی «آمازون» منتشر می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پوستر رسمی سریال The Boys به انتشار رسید

فصل چهارم این مجموعه، با بازی تماشایی «آنتونی استار» و تمرکز بر جنون و دیوانگی شخصیت «هوملندر»، به مرحله جدیدی از داستان می‌رسد که ممکن است با خود داشتن مرگ شخصیت‌های مهم این فرانچایز همراه باشد.

تازه‌ترین منتشره‌های کمپانی «آمازون» شامل پوستری از «هوملندر» و ویدیویی درباره کمپین انتخاباتی «ویکتوریا نیومن« با بازیگری «کلودیا دومیت» است که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

سریال The Boys

به نظر می‌رسد که «ویکتوریا نیومن» که از قدرت‌های فرابشری پنهان استفاده می‌کند، نقش اساسی در رویدادهای فصل چهارم The Boys را ایفا می‌کند و با «هوملندر» هم‌پیمان می‌شود تا به خواسته‌های تاریک خود برسد. در ادامه می‌توانید تی‌وی اسپات فصل چهارم این سریال پسران را تماشا کنید:

 

سه قسمت اول از مجموعه تلویزیونی The Boys در تاریخ 13 ژوئن (24 خرداد 1403) همزمان منتشر خواهد شد و سپس قسمت‌های بعدی به صورت هفتگی از طریق سرویس استریم «آمازون پرایم» در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فسل چهارم سریال The Boys چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *