تریلر سریال Ripley منتشر شد

اخیرا تریلر سریال Ripley که اقتباسی از شاهکار کلاسیک «پاتریشیا های‌اسمیت» یعنی The Talented Mr Ripley است، توسط نتفلیکس منتشر شد.

تریلر سریال Ripley که بر سقوط روانی و اخلاقی «تام ریپلی» و تبدیل شدن وی از یک کلاهبردار ساده به یک قاتل روانی با بازی «اندرو اسکات» تمرکز دارد؛ منتشر شد. این سریال اقتباسی از شاهکار کلاسیک از «پاتریشیا های‌اسمیت» فقید، یعنی The Talented Mr Ripley است که در سال 1955 منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال Ripley

این رمان، داستان «تام ریپلی» یک کلاهبردار را بازگو می‌کند که با مرد ثروتمندی به نام «هربرت گرین‌لیف» آشنا می‌شود. «ریپلی» از قبل، پسر «هربرت گرین‌لیف» یعنی «دیکی گرین‌لیف» را می‌شناسد؛ اما به «هربرت» دروغ می‌گوید که آن‌ها دوستانی صمیمی هستند تا اعتماد وی را بدست آورد. در نهایت، «هربرت گرین‌لیف» از وی می‌خواهد تا به ایتالیا سفر کرده و از دوستی‌اش با «دیکی» استفاده کرده تا او را برای بازگشت به آمریکا و اداره کسب و کار خانوادگی مجاب کند.

در ابتدا، این مسئله برای «ریپلی» یک کلاهبرداری ساده است؛ اما پس از رسیدن به ایتالیا و ملاقات با «دیکی»، وی شیفته‌ی زندگی ثروتمندان می‌شود و پس از مدتی با قتل «دیکی»، هویت وی را جعل می‌کند؛ کاری که آغاز فروپاشی روانی او و قدم گذاشتن در مسیری بسیار تاریک خواهد بود.

این سریال دارای هشت قسمت بوده و تماما به صورت سیاه و سفید فیلمبرداری شده است. داستان سریال Ripley برخلاف رمان The Talented Mr. Ripley که در دهه‌ی 50 روایت می‌شد؛ در دهه‌ی 60 رخ می‌دهد.

رمان Ripley توسط «استیون زیلیان»، نویسنده‌ی آثار تحسین‌شده‌ای همچون The Irishman و The Schindler’s List خلق شده است. از بازیگران این اثر می‌توان به «اندرو اسکات» و «جانی فلین» اشاره کرد. این سریال در تاریخ 4 آوریل 2024 (16 فروردین 1403) در سرویس نتفلیکس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Ripley چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *