یک سریال جدید از فرانچایز John Wick ساخته خواهد شد

شرکت «لاینزگیت»، به طور جدی در حال گسترش فرانچایزهای خود است و در حال حاضر تاییدیه برای ساخت سریال John Wick را دریافت کرد.

همانطور که «چاد استاهلسکی» قبلا اشاره کرده بود، سریال جدید جان ویک در حال تولید است. با اینکه فیلم جان ویک: فصل 4 به داستان شخصیت «جان ویک» با بازی «کیانو ریوز» پایان می‌دهد، اما «مایکل برنز»، معاون ارشد «لاینزگیت» اعلام کرد که قصد دارند بر روی ساخت اسپین‌آف‌های بیشتری کار کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


یک سریال جدید از فرانچایز John Wick ساخته خواهد شد

سریال John Wick هنوز در مرحله اولیه توسعه قرار دارد و شرکت «لاینزگیت» در حال جستجو برای یک استریمر یا شبکه‌ای است که آن را پخش کند. به گزارش «ددلاین»، «مایکل برنز» در یک کنفرانس رسانه‌ای با نام «Morgan Stanley» در این زمینه صحبت کرده و خبر خوب این است که خود «چاد استاهلسکی» برخلاف سریال The Continental ، در فرآیند ساخت این سریال، نقشی فعال دارد.

سریال John Wick
سریال John Wick

یک اسپین‌آف دیگر از فیلم‌های این سری به نام The Ballerina با بازی «آنا د آرماس» در تاریخ 6 ژوئن 2025 (16 خرداد 1404) به روی پرده خواهد رفت. در آن فیلم، «آنا د آرماس» نقش یک قاتل را بازی می‌کند که مانند «جان ویک»، در تربیت و آموزش‌های سنت‌های «روسا روما» شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن سریال جدید از فرانچایز John Wick چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *