انیمیشن سریالی Twilight ساخته خواهد شد

کمپانی «لاینزگیت» اعلام کرده است که قصد دارد پروژه‌های قدیمی خود را احیا کند و برای شروع، می‌خواهد انیمیشن سریالی Twilight را بسازد.

کمپانی «لاینزگیت» اعلام کرده است که قصد دارد فرانچایزها و ای‌پی‌های قدیمی‌تر خود را احیا کند؛ به همین دلیل تصمیم به ساخت سریال Twilight ، به صورت انیمیشنی گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمیشن سریالی Twilight

«مایکل برنز» نایب رئیس لاینزگیت، در کنفرانس Morgan Stanley Media اعلام کرد که ساخت انیمیشن Twilight تایید شده است. او باور دارد که این مجموعه خیلی جذاب خواهد بود و استقبال طرفداران از آن سریال، بسیار عالی خواهد شد. در حال حاضر، جزئیات بیشتری از این سریال مشخص نیست و سازندگان آن اعلام نشده‌اند.

انیمیشن سریالی Twilight
فیلم Twilight

گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که «استفانی مایر»، نویسنده کتاب‌های Twilight، نیز در ساخت این سریال نقش خواهد داشت. داستان گرگ و میش شامل چهار رمان، دو کتاب راهنما، یک داستان کوتاه و پنج فیلم است که از سال 2008 تا 2011 ساخته و با فروش بالایی در باکس آفیس مواجه شدند. هنوز تاریخ پخش و شبکه سریال انیمیشنی Twilight مشخص نیست.

گفته می‌شود که «دالی» در حال همکاری با بخش تلویزیونی لاینزگیت است تا مشخص شود که این سریال چه نوع برداشتی از رمان‌های «مایر» خواهد بود. آیا این یک بازسازی بر اساس رمان‌های اصلی است یا داستان دیگری را در دنیای رمان‌های گرگ و میش دنبال خواهد کرد؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های Twilight چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *