سریال Upload برای فصل چهارم تمدید شد

به‌تازگی فصل چهارم سریال Upload توسط شبکه «آمازون» تمدید و همچنین اعلام شد که فصل جدید، پایان‌دهنده کل این مجموعه خواهد بود.

اطلاعاتی از فصل چهارم سریال بارگذاری تاکنون منتشر نشده بود، اما طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، سرویس استریم «آمازون» اعلام کرد که سریال Upload برای فصل چهارم تمدید شده و پایان این سریال کمدی خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما مشخص است که فصل چهارم سریال بارگذاری شامل هشت قسمت می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل چهارم سریال Upload تایید شد

«گرگ دنیلز»، سازنده این سریال، اعلام کرد که از ابتدا برنامه داشت تا این سریال را برای 4 فصل تولید کند. او اظهار کرد که اگرچه برنامه‌هایی برای ادامه‌ی سریال در فصل‌های بعدی هم داشته است، اما در نهایت تصمیم گرفت داستان «نورا» و «نیتن» را با یک پایان‌بندی مناسب و از پیش برنامه‌ریزی شده به پایان برساند. زمان پخش فصل پایانی سریال هنوز مشخص نیست، اما احتمالاً در اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 پخش شود.

سریال Upload

در سریال Upload، بازیگرانی از قبیل «رابی امل»، «کریس ویلیامز»، «بارکلی هوپ»، «جسیکا توک»، «اندی الو»، «کوین بیگلی» و «جولیان کریستوفر» حضور دارند و نقش‌های مختلفی را ایفا می‌کنند. داستان سریال بارگذاری در سال 2033 رخ می‌دهد، جایی که انسان‌ها می‌توانند پس از مرگ، وجود خود را در دنیای مجازی بارگذاری کنند. «گرگ دنیلز»، خالق سریال‌های اداره (Office)، مسئولیت ساخت این عنوان را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ سریال Upload چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *