بازیگران فیلم The Accountant 2 مشخص شدند ؛ بازگشت بن افلک و جی کی سیمونز

استودیو «آمازون MGM» طی قراردادهای بازیگران برای بازگشت به فیلم The Accountant 2 ، با «بن افلک» و «جی کی سیمونز» همکاری کرده است.

«بن افلک»، «جان برنتال»، «جی کی سیمونز» و «سینتیا آدای رابینسون» برای بازگشت به فیلم The Accountant 2، با کارگردانی «گاوین اوکانر»، قرارداد بسته‌اند که استودیو «آمازون MGM» نیز با آن‌ها همکاری کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم The Accountant 2

«گاوین اوکانر» کارگردان و «بیل دوبوک» نیز فیلمنامه نویس این پروژه هستند. همچنین، «Artists Equity» استودیوی سازنده این دنباله است که پس از به دست آوردن حقوق ساخت آن از «برادران وارنر»، عکس این دنباله را در «آمازون MGM» به نمایش گذاشت.

فیلم The Accountant 2

فیلم The Accountant 1 با فروش 155 میلیون دلاری در سال اول اکران خود یعنی سال 2016، یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های سینمایی شد. داستان این فیلم زندگی «بن افلک» در نقش یک CPA بسیار ماهر مبتلا به اوتیسم که به عنوان یک حسابدار پزشکی قانونی برای سازمان‌های جنایی کار می‌کند، نشان می‌دهد.

همچنین، «برنتال» در نقش برادر اپراتور شرکت امنیتی «کریستین»، «برکس» و «سیمونز» در نقش «ری کینگ»، مدیر شبکه اجرای جرایم مالی وزارت خزانه داری، بازی کردند. «آدای رابینسون» نیز نقش «ماریبث مدینا» را که یک مامور جدید خزانه داری است و باید هویت واقعی حسابدار را کشف کند؛ بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Accountant 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *