بیشترین دستمزد بازیگران هالیوود اعلام شد ؛ ادام سندلر در صدر

به گزارش فوربز، « آدام سندلر » در سال 2024 جایگاه اول را در فهرست بیشترین دستمزد بازیگران هالیوود را به خود اختصاص داده است.

اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که با قراردادی که با شبکه نتفلیکس با او منعقد کرده، «سندلر» در سال 2023، حدود 73 میلیون دلار درآمد کسب کرده است که این درآمد او را برای اولین‌بار از سال 2002، به بالاترین رده‌های فهرست پردرآمدترین بازیگران هالیوود رسانده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بیشترین دستمزد بازیگران هالیوود اعلام شد

«سندلر» در سال گذشته، فیلم‌های معمای قتل 2 (Murder Mystery 2) و به مراسم تکلیف من دعوت نیستی (You Are So Not Invited to My Bat Mitzvah) را در شبکه استریمینگ نتفلیکس داشت و در فیلم لئو (Leo) نیز صداپیشگی کرد.

وی همچنین یکی از تهیه‌کنندگان فیلم قانون‌شکنان (The Out-Laws) بوده و به تازگی فیلم «فضانورد» (Spaceman) را در نتفلیکس ارائه داده است. در رده دوم، « مارگو رابی »، بازیگر و تهیه‌کننده فیلم باربی (Barbie)، درآمدی حدود 59 میلیون دلار داشته و در رده دوم فهرست پردرآمدترین بازیگران قرار گرفته است. او علاوه بر بازی در فیلم «گرتا گرویگ»، در فیلم استروید سیتی (Asteroid City) به تصویر کشیده شد و یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سالتبرن (Saltburn) نیز بود.

دستمزد بازیگران هالیوود

«تام کروز»، بازیگر فیلم مأموریت غیرممکن 7 (Mission: Impossible – Dead Reckoning) که در سال 2022 فیلم تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) را نیز در سالن‌های سینما داشت، با درآمدی حدود 45 میلیون دلار در رتبه سوم قرار گرفت.

«رایان گاسلینگ» و «مت دیمون»، به ترتیب با 43 میلیون دلار، مشترکاً در رتبه چهارم قرار دارند. «جنیفر انیستون» پس از بازی در معمای قتل 2 و حضور در سریال برنامه صبحگاهی (The Morning Show) در اپل تی‌وی+، با 42 میلیون دلار در جایگاه ششم این فهرست قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «آدام سندلر» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *