زمان پخش برنامه مهمونی ایرج طهماسب مشخص شد

پس از اینکه اعلام شد ایرج طهماسب با برنامه خود به صدا و سیما بازمی‌گردد، حواشی و شایعات زیادی مبنی بر زمان پخش برنامه مهمونی به وجود آمد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، «ایرج طهماسب»، مجری تلویزیون ایرانی، پس از مدتی از غیبت، قرار است با برنامه جدید خود یعنی برنامه مهمونی به صداوسیما بازگردد.

این برنامه، در ایام نوروز از شبکه نسیم پخش خواهد شد و تولید آن به صداوسیما واگذار شده است. فصل سوم این برنامه به طور مستقل تولید می‌شود و 9 قسمت دارد. مهمونی ایرج طهماسب که توسط خود او نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری شده، دو فصل 30 قسمتی را برای شبکه نمایش خانگی تولید و پخش کرده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


زمان پخش برنامه مهمونی ایرج طهماسب مشخص شد

فصل اول این مجموعه، در نوروز 1401 از پلتفرم نماوا شروع شد و تا مهر ماه 1401 ادامه یافت. فصل دوم نیز در نوروز 1402 از پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو آغاز و تا آبان ماه 1402 ادامه داشت. اطلاعات حاکی از آن است که تولید و پخش فصل جدید مهمونی در شبکه نمایش خانگی به پایان رسیده و برنامه دیگری از این شبکه منتشر نخواهد شد.

با توجه به مالکیت برنامه توسط تهیه‌کننده، تصمیم گرفته شده که داستان‌ها و عروسک‌های «ایرج طهماسب» را از طریق تلویزیون دنبال کنید. در نتیجه، پلتفرم پخش‌کننده هم تصمیمی در این خصوص ندارد.

زمان پخش برنامه مهمونی

 

«ایرج طهماسب»، در سال 1338 در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی «منوچهر عسگری نسب» آغاز کرد. وی در زمینه بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم‌های متعددی از جمله کلاه قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی فروش، کلاه قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاه قرمزی و بچه ننه فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش برنامه مهمونی از صدا و سیما چیست؟ آیا 2 فصل ابتدایی این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *