فیلم تمساح خونی رکورد فروش در روز افتتاحیه را شکست

فیلم تمساح خونی ، اولین کارگردانی «جواد عزتی» و با تهیه کنندگی «کامران حجازی» است که از چهارشنبه 16 اسفندماه، در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمد.

این فیلم توانسته است از روز اول به عنوان فیلم پرفروش روزانه سینماها به صدرنشینی برسد و در روز اکران خود، رکورد جدیدی را در جذب فروش به ثبت برساند. در روز نخست نمایش، این فیلم کمدی اکشن با جذب بیش از 18 هزار تماشاگر، به فروش 1 میلیارد و 30 میلیون تومانی دست یافت که به عنوان بیشترین فروش در روز اول اکران در تاریخ سینماهای ایران محسوب می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم تمساح خونی رکورد فروش در روز افتتاحیه را شکست

قبل از این، رکورد فروش روز نخست اکران در اختیار فیلم هاوایی با مبلغ 530 میلیون تومان بود، اما اکنون این رکورد با ثبت رقمی نزدیک به دو برابر با قاطعیت به نفع فیلم تمساح خونی تغییر کرده است. در خلاصه داستان فیلم تمساح خونی، که اولین اثر کارگردانی «جواد عزتی» است، آمده است:

ما هدف داریم بزرگترین قورباغه را شکار کنیم! این هدف بزرگ خودش دارای مشکلاتی است، اما ما قرار است بدون ریخت و پاش خون، آن را شکار کنیم؛ زیرا ما از تمساح‌ها هوشمندتریم.

فیلم تمساح خونی

در این فیلم بازیگرانی همچون، «جواد عزتی»، «عباس جمشیدی فر»، «الناز حبیبی»، «بهزاد خلج»، «شبنم قربانی» و «سعید آقاخانی» به ایفای نقش می‌پردازند. تمساح خونی توسط شرکت پخش شهر فرنگ در سینماها به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سینمایی تمساح خونی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *