فرزاد حسنی مجری برنامه سال نو در تلویزیون شد

«محسن برمهانی» به تازگی در یک نشست خبری ویژه برنامه‌های نوروز 1403 اعلام کرد که فرزاد حسنی مجری برنامه تحویل سال شبکه نسیم خواهد بود.

اخیراً، نشست خبری ویژه‌ای برای برنامه‌های نوروز 1403 و ماه رمضان با حضور معاون سیما و مدیران شبکه‌های تلویزیونی برگزار گردید. در این نشست اعلام شد که «فرزاد حسنی» مجری‌گری برنامه تحویل سال شبکه «نسیم» را بر عهده دارد. برنامه‌های ایران دوست‌داشتنی و شب عیدی نیز جزو برنامه‌های ویژه تحویل سال شبکه‌های «یک» و «سه» هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فرزاد حسنی مجری برنامه سال نو در تلویزیون شد

«محسن برمهانی» درباره وضعیت فعلی پروژه موسی (ع) اظهار داشت:

این سریال در مرحله پیش تولید قرار دارد و قرار است با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، به وسیله استودیوهای «وی اف ایکس» ساخته شود؛ البته ممکن است در برخی موارد، نیاز به ساخت دکوراسیون داشته باشیم. در حال حاضر فیلمبرداری در حال انجام است، اما هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد. روزانه حدود 200 نفر در سریال موسی کار می‌کنند.

برنامه ماه من توسط «نجم‌الدین شریعتی» اجرا می‌شود و «حامد سلطانی» مجری تحویل سال شبکه سه سیما است. در شبکه دو سیما نیز «المیرا شریفی‌مقدم»، «وحید رونقی» و «مجید یحیایی» برنامه‌های ویژه تحویل سال را اجرا خواهند کرد.

فرزاد حسنی

معاون سیما از «امیرحسین مدرس»، «فلورا سام» و «پدرام کریمی» به عنوان سایر مجریان برنامه‌های ویژه نوروزی اشاره و اعلام کرد:

علاوه بر برنامه‌هایی که قبلاً اشاره شد، مستند ایران از بالا، برنامه کلمه با اجرای «وحید یامین‌پور» و برنامه ماه خدا با اجرای «حسن سلطانی» و برنامه افطار هلال از مشهد مقدس نیز پخش خواهند شد.

«برمهانی» درباره ساخت فصل جدید سریال پایتخت اظهار داشت:

ما در حال مذاکره هستیم و عناوین موفق را رها نخواهیم کرد. تا زمانی که به مرحله پیش تولید نرسد، نمی‌توتوانیم بگوییم که در حال ساخت آن هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجری‌گری برنامه سال نو در تلویزیون توسط فرزاد حسنی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *