سریال مونارک: میراث هیولاها در نوروز 1403 از شبکه چهار پخش خواهد شد

با اعلام رسمی روابط عمومی شبکه چهار سیما، سریال مونارک میراث هیولاها که محصول سال 2024 است، در نوروز 1403 از همین شبکه پخش خواهد شد.

طبق گزارش معاونت صدا و سیما، این سریال جدید که 10 قسمت دارد و در ژانر اکشن، ماجراجویی، و علمی-تخیلی پیش می‌‎رود و محصول کشورهای ژاپن و آمریکا است، در ایام نوروز از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پخش سریال مونارک میراث هیولاها از شبکه چهار

پخش این سریال در نوروز 1403 از شبکه چهار آغاز می‌شود. این سریال از نظر امتیاز، 7 از 10 را از وب‌سایت IMDb دریافت کرده است. داستان سریال Monarch: Legacy of Monsters پس از نبرد بین گودزیلا و تایتان‌ها روایت می‌شود و نشان می‌دهد که هیولاها واقعی هستند.

سریال مونارک میراث هیولاها
پخش سریال مونارک: میراث هیولاها از شبکه چهار

این سریال داستان سفر یک خانواده را نشان می‌دهد که به دنبال کشف اسرار مدفون خود هستند و به میراثی برخورد می‌کنند که ارتباط آن‌ها را به، مونارک ربط می‌دهد. اولین قسمت این سریال، در ساعت صفر بامداد روز سه‌شنبه، 29 اسفند پخش خواهد شد و به مدت 10 شب ادامه خواهد یافت. همچنین، زمان پخش تکرار سریال در ساعات 11 و 16 همان روز قرار دارد.

ژانر سریال Monarch: Legacy of Monsters اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی است. این سریال توسط «کریس بلک» (Chris Black) و «مت فرکشن» (Matt Fraction) از دنیای MonsterVerse تولید شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این سریال جدید گودزیلا‌محور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *