فیلم مرزهای بی پایان به صورت غیر قانونی منتشر شد

فیلم مرزهای بی پایان به کارگردانی «عباس امینی» و بازیگرانی همچون «پوریا رحیمی‌سام» و «مینو شریفی»، در فضای مجازی منتشر شده است.

این اثر سینمایی، چندی پیش توانسته بود که در چندین جشنواره خارجی به جوایز معتبری دست یابد. «عباس امینی»، کارگردان این فیلم که برای آن از جشنواره رتردام و تیرانا جایزه دریافت کرده است، امیدواری خود را بیان کرده بود که با همراهی سرمایه‌گذاران خود، اکران فیلم را در ایران دنبال کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم مرزهای بی پایان به صورت غیر قانونی منتشر شد

مستند مرزهای بی پایان داستان یک معلم در یکی از روستاهای استان سیستان و بلوچستان را روایت می‌کند و چالش‌هایی که این معلم در ارتباط با یک خانواده مهاجر افغانستانی و رابطه‌ی عاشقانه‌ای که با آن مواجه می‌شود را نشان می‌دهد. فیلم در زمانی که طالبان مجدداً قدرت را در افغانستان به دست می‌گیرد و شهروندان هزاره که در معرض تهدیدات طالبان قرار دارند، به طور غیرقانونی وارد ایران می‌شوند را نشان می‌دهد.

فیلم مرزهای بی پایان

فیلم مرز بی‌پایان یک محصول مشترک بین آلمان، ایران و جمهوری چک است و در آن «پوریا رحیمی‌سام»، «مینو شریفی» و «حامد علی‌پور» نقش‌آفرینی می‌کنند. این اثر قبل از این، چندین جایزه بین‌المللی از جمله جایزه بخش پرده بزرگ جشنواره روتردام در هلند، جایزه بهترین فیلم جشنواره تیرانا در آلبانی و جایزه بهترین فیلم و بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم هند (گوا) را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قاچاق شدن فیلم‌های ایرانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *