تریلر فیلم Breathe منتشر شد

به تازگی تریلر فیلم Breathe که یکی از آثار ژانر اکشن در سال 2024 است منتشر شد و همچنین به همراه تریلر تاریخ اکران آن اعلام گردید.

فیلم نفس بکش یک اثر هیجان انگیز و اکشن آمریکایی است که در آینده منتشر خواهد شد. کارگردانی این فیلم به عهده «استفان بریستول» بوده و فیلمنامه آن توسط «داگ سیمون» نوشته شده است. بازیگرانی همچون «جنیفر هادسون»، «میلا یووویچ»، «کوینزان والیس»، «کامن» و «سام ورثینگتون» در این فیلم اکشن حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Breathe

در دسامبر سال 2019، فیلمنامه این اثر نوشته «داگ سیمون» در فهرست لیست سیاه فیلمنامه‌های پرطرفدار و تولید نشده سال در هالیوود قرار گرفت. در می سال 2022، اعلام شد که «سم ورثینگتون»، «جنیفر هادسون»، «میلا یووویچ»، «کوینزان والیس» و «کامن» در این فیلم بازی کرده‌اند و «استفان بریستول» کارگردانی آن را بر عهده داشت.

اخیراً پیس‌نمایشی از این عنوان منتشر شده که دنیای جذاب داستان آن را به نمایش می‌گزارد. در ادامه می‌توانید تریلر Breathe را مشاهده کنید:

فیلمبرداری این اثر در پنسیلوانیا انجام شد و اکنون در مرحله پس از تولید قرار دارد. فیلم Breathe برنامه‌ریزی شده است که در تاریخ 26 آوریل 2024 (7 اردیبهشت 1403) در سینماها، VOD و فرمت‌های دیجیتال منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Breathe چیست؟ آیا اثر موفقی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *