سریال The Bear برای فصل چهارم تمدید شد

در حالی که فصل سوم سریال The Bear هنوز منتشر نشده و در حال تولید است، منابعی از سمت ورایتی تأیید می‌کنند که FX در حال آماده‌سازی فصل 4 است.

فصل چهارم The Bear ، دقیقاً پس از فصل سوم این سریال فیلمبرداری خواهد شد. در حالی که FX از اظهار نظر رسمی این خبر خودداری کرد، منابع تأیید می‌کنند که فیلمنامه سریال برنده امی The Bear، پیش از تولید فصل سوم آماده شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال The Bear برای فصل چهارم تمدید شد

عوامل سریال خرس از FX به این زودی‌ها نمی‌خواهند استراحت کنند و گویا فیلمبرداری فصل چهارم این مجموعه نیز منتشر شده است. منابع به هالیوود ریپورتر تایید کردند که فیلم کمدی سیاه برنده جایزه امی، بی سر و صدا این فیلمبرداری را انجام خواهد داد.

در حالی که FX از اظهار نظر در مورد این خبر را تأیید نکرد؛ اما منابع خاطرنشان می‌کنند که فصل‌های سوم و چهارم این اثر تلویزیونی موفق، پشت سر هم فیلمبرداری خواهند شد تا سریال در هدف اکران سالانه خود باقی بماند.

سریال The Bear

فصل سوم The Bear قرار است که در ماه نوامبر امسال با بازی برندگان امی، «جرمی آلن وایت»، «آیو ادبیری» و «ایبون ماس-باچراک» بازگردد. فصل چهارم نیز احتمالاً در سال 2025 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Bear چیست؟ آیا این مجموعه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *