فیلم Jumanji 4 ساخته خواهد شد

در مصاحبه‌ای اخیر، «کارن گیلان» اعلام کرده که فیلم Jumanji 4 (جومانجی 4) در حال ساخت است، اما زمان انتشار آن هنوز مشخص نیست.

Jumanji یکی از پرطرفدارترین فرنچایزها است و با اکران فیلم‌های جدید خود در سال‌های اخیر، همچنان طرفداران خود را شگفت‌زده می‌کند. «کارن گیلان» اعلام کرده است که فیلم چهارم از این سری همچنان در مراحل توسعه قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم Jumanji 4 ساخته می‌شود

«جک کاسدان» در سال 2020 برای اولین بار تأیید کرد که آن‌ها به ساخت فیلم جومانجی 4 می‌پردازند، اما اطلاعات دقیقی درباره این پروژه اعلام نشده بود. حالا «کارن گیلان» در مصاحبه اخیر خود درباره این پروژه صحبت کرد و گفت:

مطمئنم که زمان انتشار این فیلم سینمایی بسیار دشوار است، زیرا همه افراد برنامه‌های خود را دارند، اما تنها چیزی که به من گفته شده، این است که این فیلم در آینده‌ای مناسب ساخته خواهد شد. بنابراین، همه ما بسیار مشتاقیم و منتظر آن هستیم. همه ما دوست داریم در این فیلم‌ها بازی کنیم و فقط باید صبر کنیم تا زمان مناسب برسد.

فیلم Jumanji 4

علاوه بر «کارن گیلان»، بازیگران دیگری همچون «دواین جانسون»، «جک بلک» و «کوین هارت» نیز در فیلم‌های Jumanji حضور داشتند و در حال حاضر هر کدام از آن‌ها در پروژه‌های دیگری مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری فیلم‌های جومانجی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *