استیم فمیلی تغییرات جدیدی را اعمال کرد

کمپانی «ولو»، آپدیت جدیدی برای استیم فمیلی در قسمت بتای برنامه منتشر کرد که از این به بعد می‌توانید با دوستان خود به راحتی بازی کنید.

شرکت «ولو» اعلام کرد که استیم فمیلی (Steam Family) امکان پشتیبانی از 5 نفر بصورت همزمان، در بازی‌های قابل اشتراک را دارد و تمامی کاربرانی که بازی با آن‌ها به اشتراک گذاشته شده، توسط کاربر اصلی مدیریت می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تغییرات جدید استیم فمیلی

اگر بازی شما امکان به اشتراک‌گذاری را داشته باشد، از طریق منوی اصلی، برای 4 عضو دیگر نیز قابل بازی خواهد بود. کاربران به ازای بازی‌های اشتراکی، سیو، دستاوردها و فایل‌های ورک‌شاپ منحصر به فرد خودشان را خواهند داشت. یکی از نقاط قوت دیگر این قابلیت، تجربه بازی‌های موجود در کتابخانه کاربر دیگر است، حتی اگر آن کاربر مشغول تجربه بازی دیگری باشد.

استیم فمیلی

Steam Families شامل فهرست گسترده‌ای از قابلیت‌های کنترل والدین نیز می‌شود. به عنوان مثال، والدین می‌توانند مدت زمان بازی کردن فرزندان خود را کنترل و دسترسی آن‌ها به برخی بازی‌ها را محدود کنند. یک قابلیت دیگر نیز اضافه شده که به فرزندان اجازه می‌دهد از والدین خود خرید یک بازی را درخواست کنند.

با ارائه قابلیت Families در بتای «استیم»، به کاربران خود این امکان را می‌دهد که تصمیم بگیرند کدام بازی‌ها را با اعضای خانواده‌شان به اشتراک بگذارند و در چه زمانی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. این قابلیت جایگزین Steam Family Sharing و Steam Family View است و هم‌اکنون در دسترس کاربران بتای Steam قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تغییر جدیدی استیم فمیلی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *