فیلم جوکر 2 بالای 15 آهنگ به صورت بازخوانی دارد

اخیرا جزئیاتی از موزیکال مورد انتظار یعنی فیلم جوکر 2 فاش شده که نشان می‌دهد حداقل 15 آهنگ کاور در این فیلم وجود خواهند داشت.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Variety»، قرار است شاهد اجراها و سرگرمی‌های زیادی توسط جوکر و هارلی کویین در فیلم Joker Folie a Deux باشیم و تا به حال وجود بیش از 15 آهنگ کاور در این موزیکال تایید شده؛ اما با این وجود هنوز معلوم نیست که چند آهنگ اصلی و اورجینال در فیلم اجرا خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازخوانی بیشتر از 15 آهنگ در فیلم Joker 2

افرادی که با فیلمبرداری و نسخه‌های اولیه ادامه دهنده فیلم جوکر «تاد فیلیپس» آشنا هستند، به طور قاطع می‌گویند که این فیلم به صورت قابل توجهی یک دستگاه خودکار پخش موسیقی جوک‌باکس شناخته می‌شود، زیرا حداقل 15 بازخوانی دوباره از آهنگ‌های بسیار شناخته شده را در خود جای داده؛ همچنین یکی از این آهنگ‌ها، That’s Entertainment از موزیکال The Band Wagon سال 1953 بوده که به «جودی گارلند» مرتبط است.

موزیکال‌های جذاب باکس که به دلیل اجرای آهنگ‌های محبوب، شناخته می‌شوند، اغلب به موفقیت‌های چشمگیری در صنعت سینما دست می‌یابند. به عنوان مثال، فیلم‌هایی مانند Mamma Mia و مولن روژ که این اواخر هشت نامزدی اسکار را دریافت کردند. انتظار می‌رود که فیلم joker 2 نیز قالب موسیقی سنتی را شکست دهد.

فیلم جوکر 2
فیلم جوکر 2

جزئیات خاصی در مورد طرح فیلم جوکر 2 به طور رسمی تایید نشده است، اما این فیلم به عنوان یک درام با عناصری در داخل و اطراف آسایشگاه Arkham توصیف می‌شود. در کنار «فینیکس» و «گاگا»، «زازی بیتز» نامزد امی، «کاترین کینر» و «برندان گلیسون» از بازیگران این فیلم هستند. «فیلیپس» در فیلمنامه با «اسکات سیلور» همکاری کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازخوانی بیشتر از 15 آهنگ در فیلم Joker 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *