همکاری هوش مصنوعی OpenAI با سینمای هالیوود

شرکت فناوری هوش مصنوعی OpenAI قرار است با صنعت سینمای هالیوود همکاری کند. این همکاری، تغییراتی را در سینما ایجاد خواهد کرد.

یک شرکت فناوری به نام «OpenAI»، جلساتی با آژانس‌های استعدادیابی لس‌آنجلس، مدیران رسانه‌ها و استودیوهای هالیوود برگزار کرده است. این جلسات با هدف متقاعد کردن فیلمسازان برای استفاده از این فناوری نوین در پروژه‌های خود برگزار می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


همکاری هوش مصنوعی OpenAI با سینمای هالیوود

بعد از سخنرانی مدیر ارشد اجرایی، «برد لایت کپ»، در فوریه در هالیوود، جلساتی با مشارکت آژانس‌های استعدادیابی لس‌آنجلس و مدیران رسانه‌ها و استودیوهای هالیوود برگزار شدند. هدف این جلسات ترویج استفاده از هوش مصنوعی در صنعت سرگرمی بود.

رسانه‌های هالیوود و بین‌المللی به سرویس تولید ویدیوی منتشر نشده «OpenAI»، اهمیت دادند؛ زیرا قابلیت آن برای ایجاد ویدیوهای واقعی به طول حدود یک دقیقه، با استفاده از نشانه‌های متنی کاربران، مورد توجه قرار می‌گیرد.

برخی از بازیگران و کارگردانان معروف پیشتر به این سرویس دسترسی داشته‌اند. «OpenAI» با همکاری با شرکای صنعتی، با رویکردی هدفمند به استقرار تکراری، پیشرفت‌های هوش مصنوعی را به صورت ایمن معرفی می‌کند و پیش‌نمایشی از آینده را به ذینفعان ارائه می‌دهد.

بازیگران و فیلمنامه‌نویسان سال گذشته اعتراض کردند و خواستار تدابیر امنیتی برای استفاده از هوش مصنوعی در صنعت سرگرمی شدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری هوش مصنوعی OpenAI با سینمای هالیوود چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: M9


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *