فیلمبرداری فصل سوم سریال The Wheel Of Time به اتمام رسید

به تازگی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی اعلام شده که فیلمبرداری فصل سوم از سریال The Wheel Of Time (چرخ زمان) به پایان رسیده است.

سریال چرخ زمان یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین سریال‌های سرویس آنلاین «آمازون پرایم ویدیو» است که بر اساس مجموعه رمان‌هایی با همین نام نوشته شده و با دو فصل قبلی خود، توانسته تعداد زیادی از بینندگان را جذب کند و اکنون همه با شوق و اشتیاق منتظر فصل سوم آن هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اتمام فیلمبرداری فصل سوم سریال The Wheel Of Time

در ویدیویی که اخیرا منتشر شده، اعلام گردید که فیلم‌برداری فصل سوم این سریال به پایان رسیده است. در این ویدیو، بازیگران اصلی سریال درباره فصل سوم و اتفاقات هیجان‌انگیز آن صحبت می‌کنند و چشم‌اندازی جذاب و بزرگ از داستان را ارائه می‌دهند.

قبل از پخش فصل دوم در سال 2023، سرویس «آمازون پرایم» قرارداد سریال را برای فصل سوم تمدید کرده بود. از آن زمان، تولید فصل سوم The Wheel Of Time از بهار سال گذشته آغاز شده بود و اکنون با انتشار ویدیوی فوق‌العاده، فیلم‌برداری آن به پایان رسیده است.

در این ویدیو بازیگرانی همچون «رزمند پایک»، «مارکوس راثرفورد»، «آیولا اسمارت»، «جاشوا استرادوفسکی» و «دنیل هنی» حضور دارند. در حال حاضر، نامشخص است که آیا سریال برای فصل چهارم تمدید خواهد شد یا خیر، اما با توجه به موفقیت‌های فصول قبلی، احتمال تمدید آن بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اتمام فیلمبرداری فصل سوم سریال The Wheel Of Time چیست؟ آیا فصل‌های آغازین این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *