سم ریمی علاقه دارد تا فیلم Avengers: Secret Wars را بسازد

« سم ریمی »، کارگردان فیلم‌هایی مانند Doctor Strange in the Multiverse of Madness و Spider-Man اعلام کرد که به همکاری دوباره با «مارول» علاقه‌مند است.

اخبار جدیدی مربوط به دو فیلم ابرقهرمانی از کمپانی «مارول» به نام‌های Avengers: Secret Wars و The Kang Dynasty منتشر شده که حواشی بسیاری را به همراه داشته است. هنوز هیچ کارگردانی برای این دو فیلم مشخص نشده و همچنین امکان دارد که «جاناتان میجرز» بازیگر نقش کانگ فاتح از دنیای سینمایی «مارول» اخراج شود؛ البته این اخبار هنوز تایید نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انتخاب سم ریمی برای ساخت فیلم Avengers: Secret Wars

احتمالا «سم ریمی» به عنوان گزینه‌ای مناسب برای کارگردانی فیلم Avengers: Secret Wars در نظر گرفته شود. او با تجربه‌ای که در ساخت سریال Evil Dead و سه‌گانه مرد عنکبوتی داشته، ممکن است نقش مهمی در شکل‌دهی به دنیای سینمایی ابرقهرمانی «مارول» داشته باشد. همچنین، او با اعلام علاقه‌ شدید خود برای کارگردانی فیلم جدید اونجرز ، آمادگی خود را برای همکاری با مارول اعلام کرد، اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به او ارائه نشده است.

سم ریمی

او در این رابطه گفت:

من 90 درصد کمیک بوک‌های دنیای «مارول» «استن لی» را خوانده‌ام و قهرمانان آن را دوست دارم. با اینکه علاقه زیادی به همکاری دوباره با این کمپانی دارم، اما آن‌ها هنوز پیشنهادی به من نداده‌اند. امیدوارم که از من راضی بوده باشند. هرچند هنوز چیزی به من نگفتند. دوست دارم که این اتفاق بیفتد.

این اطلاعات نشان می‌دهند که آینده استودیو «مارول» پس از 18 ماه توقف، همچنان پر از ابهام و جذابیت است. انتظار می‌رود با پیشنهادها و تصمیم‌گیری‌های جدید، دنیای سینمایی این کمپانی به یک مرحله جدید راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب سم ریمی برای فیلم جدید مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *