شایعه: امکان ساخت فیلم Wonder Woman 3 وجود دارد

«لیندا کارتر» به تازگی اعلام کرده است که امکان ساخته شدن فیلم Wonder Woman 3 وجود دارد و آن تنها در صورت تمایل طرفداران ساخته خواهد شد.

اگرچه تصمیم درباره تولید فیلم‌های جدید بر عهده تهیه‌کنندگان و صاحبان امتیاز فعلی کمپانی دی‌سی است؛ اما تاثیر واقعیتی که تعداد بینندگان فیلم‌های قبلی و درخواست‌های طرفداران ایجاد می‌کنند، قابل انکار نیست. این تأثیر به حدی قوی محسوب می‌شود که به ساخت ادامه سریال راهبه جنگجو منجر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


امکان ساخت فیلم Wonder Woman 3 وجود دارد

شایعات زیادی درباره ساخت فیلم زن شگفت‌انگیز 3 وجود داشت، اما با توجه به تغییرات گسترده در دنیای سینمایی «دی‌سی»، احتمالا این فیلم تولید نخواهد شد. «لیندا کارتر» هم این موضوع را تایید کرده و گفته که ساخت این فیلم بستگی به نظر و خواسته طرفداران دارد.

فیلم Wonder Woman 3

«لیندا کارتر» در دهه 70 میلادی در سریال زن شگفت انگیز نقش اصلی را بازی کرده بود. این سریال از سال 1975 تا سال 1979 پخش می‌شد. وی همچنین در فیلم دوم زن شگفت‌انگیز با بازی «گل گدوت»، به نام زن شگفت‌انگیز 1984 که در سال 2020 منتشر شد، حضور داشت و قرار بود در فیلم سوم نیز نقش ایفا کند.

«کارتر» در این رابطه گفت:

فکر نمی‌کنم قصد ساخت آن را داشته باشند مگر اینکه از سمت هوادارن فشار کافی ایجاد شود. زیرا به نظر من Wonder Woman با دیگر شخصیت‌ها متفاوت است. او فقط یک ابرقهرمان نیست. همه چیز او در مورد راه‌حل‌های صلح‌آمیز است. او شخصیت تهاجمی یا پرخاشگر ندارد. نمی‌دانم چرا بیخیال ساخت آن شدند. این یک فرنچایز عالی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شایعه امکان ساخت فیلم Wonder Woman 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *