بازگشت پانیشر در عکس پشت صحنه سریال Daredevil: Born Again

هم اکنون فرآیند فیلمبرداری و تولید سریال Daredevil: Born Again در حال انجام است و به تازگی تصویری جدید از پشت صحنه این سریال منتشر شد.

این تصویر، حضور «جان برنثال» در نقش پانیشر را نشان می‌دهد. این عکس پس از فیلمبرداری گرفته شده و می‌توان در آن گریم آسیب دیدن «پانیشر» را مشاهده کرد. چهره و گردن او تقریباً خون‌آلود و آسیب دیده است که نشان‌دهنده‌ی ماهیت سنگین و احتمالاً محدودسنی بزرگسال این سریال است. این مجموعه احتمالاً بر روی پلتفرم دیزنی‌پلاس پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پانیشر در سریال Daredevil: Born Again

«داریو اسکارداپان»، نویسنده چهار قسمت از سریال The Punisher، به عنوان تهیه کننده سریال دردویل: تولد دوباره حضور دارد. همچنین، «جاستین بنسون» و «آرون مورهد»، کارگردانان دو قسمت از سریال Moon Knight و چهار قسمت از فصل دوم سریال Loki، مسئولیت کارگردانی سریال Daredevil را بر عهده گرفته‌اند.

در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از پشت صحنه این سریال را مشاهده کنید:

سریال Daredevil: Born Again
جان برنثال در پشت صحنه Daredevil: Born Again

Daredevil: Born Again قرار نیست بر اساس برنامه اولیه 18 قسمت تولید شود و به جای آن با تعداد قسمت کمتری، به شکلی مشابه سریال اصلی نتفلیکس تولید خواهد شد. از بازیگران این سریال می‌توان به «چارلی کاکس»، «وینسنت دون آفریو»، «الدن هنسون» و «مایکل گاستون» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور پانیشر در سریال دردویل: تولد دوباره چیست؟ آیا از طرفداران این شخصیت هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *