شایعه: جاستین لین کارگردان فیلم Spider Man 4 خواهد شد

«مارول» و «سونی» در حال جستجوی یک کارگردان برای فیلم Spider Man 4 هستند و به نظر می‌رسد جاستین لین ، کارگردان فیلم F9، برای این پروژه انتخاب شود.

گزارش‌ها «جف اسنایدر» حاکی از آن است که «مارول» و «سونی» در حال مذاکره برای ساخت فیلم جدیدی از مجموعه مرد عنکبوتی بدون عنوان، به کارگردانی «جاستین لین» هستند. این فیلم با بازی «تام هالند» قرار است منتشر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جاستین لین کارگردان فیلم Spider Man 4 خواهد شد

اخبار جدید نشان می‌دهد که «تام هالند» و «زندیا» برای بازی در نقش‌های «پیتر پارکر» و «مری جین» در مرد عنکبوتی 4 بازمی‌گردند. این پروژه اولویت زیادی برای «زندیا» دارد که باعث تأخیر در فیلمبرداری فصل سوم سریال سرخوشی شده است. انتظار می‌رود فیلمبرداری این فیلم از اکتبر یا سپتامبر آغاز شود.

فیلم Spider Man 4

«تام هالند» پاییز گذشته در مورد بازگشت به دنیای مرد عنکبوتی صحبت کرده بود و اظهار داشت که تمام آنچه که می‌تواند بگوید این است که همیشه در حال بحث برای برداشت چهارم این فیلم هستند. او گفته بود که احساس پاسداری نسبت به شخصیت مرد عنکبوتی دارد.

پیش از این تأیید شده بود که «سونی» و «مارول» پس از راهی به خانه نیست سه‌گانه دیگری را ارائه می‌دهند. «کوین فایگی»، مدیر «استودیوی مارول»، ایده‌های بزرگی برای این فیلم دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جاستین لین کارگردان فیلم Spider Man 4 خواهد شد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamerant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *