صحبت‌های وودی آلن در رابطه با عشق در فیلمنامه نویسی و فیلمسازی

وودی آلن ، کارگردان و نویسنده آمریکایی در یک مصاحبه [جدید با «ایرمیل» گفته که احساس می‌کند علاقه‌اش به ساخت فیلم‌ها به طور کلی از بین رفته است.

در یک مصاحبه تازه با «ایرمیل»، «وودی آلن» اظهار می‌کند که هنوز تصمیمی برای ساخت فیلم پس از بخت خوش نگرفته؛ اما او به طور کلی احساس می‌کند علاقه‌اش به ساخت فیلم‌ها کاهش یافته و این اظهارات نشان می‌دهد که وی از تمرکز بر فعالیت ساخت فیلم دست کشیده و نسبت به پروژه‌های جدید تردید دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


صحبت‌های وودی آلن

این کارگردان درباره فیلم پنجاهم بخت خوش که با تاخیر طولانی در آمریکای شمالی اکران خواهد شد، می‌گوید:

برای من اهمیتی ندارد که آیا اکران می‌شود یا نه. به محضی که آن را ساختم، دیگر به دنبالش نمی‌روم. امروزه اکران فیلم به معنای دو هفته در سالن‌های سینماست و سپس به پایان می‌رسد. فیلم آنی هال بیش از یک سال در سینماهای نیویورک اکران شد.

آن‌ها به مدت شش یا هفت ماه در یک سالن نمایش داده و سپس فروخته می‌شدند و بعد از چند ماه دیگر، اکران مجدد داشتند. کل تجارت تغییر کرده، ولی به شکلی که رضایت‌بخش نیست. علاقه‌مندی کامل به ساخت فیلم از بین رفته است.

وودی آلن

بخت خوش برای اولین‌بار در سپتامبر سال گذشته در جشنواره ونیز نمایش داده شده بود. او در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید که هنوز تصمیمی درباره ساخت یک فیلم جدید نگرفته است:

من دوست ندارم سرمایه جمع کنم. این کار را عذاب‌آور می‌دانم؛ اما اگر کسی پیدا شود و تماس بگیرد و بگوید می‌خواهیم از فیلم حمایت کنیم، در آن صورت موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهم. احتمالا قدرت رد کردن را نخواهم داشت چرا که ایده‌های زیادی دارم.

«آلن» به آزار جنسی دخترخوانده‌اش «دیلن فارو» متهم شد. او تمام اتهامات را رد می‌کند و پس از تحقیقات در سال 1993 مورد پیگرد قرار نگرفته است، اما استودیوی «آمازون» با بروز جنبش من هم قرارداد 68 میلیون دلاری خود را با وی لغو کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های وودی آلن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *