ساندرا اوه به فیلم Good Fortune پیوست

صبح امروز، خبر انتخاب ساندرا اوه (Sandra Oh)، بازیگر مشهور نقش «حوا» در فیلم کشتن حوا، برای نقش اصلی در فیلم Good Fortune ، منتشر شد.

این نقش، اولین تجربه «ساندرا اوه» پس از سریال‌های موفق Master of None و Parks and Recreation خواهد بود که در آن‌ها او با ستاره‌گانی همچون «رون لیو» و «کیانو ریوز» و «کیکه پالمر» همبازی بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساندرا اوه به فیلم Good Fortune پیوست

«ساندرا اوه»، نقش خود را در Good Fortune به طور مخفیانه نگه داشته و داستان فیلم هنوز را هنوز فاش نکرده است. علاوه بر بازیگری، «عزیز انصاری» نیز به‌عنوان کارگردان مشغول کار روی فیلمنامه این فیلم بوده و تهیه‌کنندگی آن توسط «آنتونی کاتاگاس» و «آلن یانگ» برعهده خواهد بود.

«آنیز آدام انصاری» و «جاناتان مک کوی» نیز در تهیه‌کنندگی این فیلم شرکت داشته‌اند. در شرکت «Lionsgate»، «برادی فوجیکاوا» و «جان همفری» نیز ناظران این فیلم هستند.

فیلم Good Fortune

Good Fortune دومین اثری است که «عزیز انصاری» به‌عنوان کارگردان، پس از درام شرکت سرچ لایت که فانی بودن نام داشت و به دلیل شکایت از رفتار نامناسب «بیل موری» در سال 2022 متوقف شد روی آن کار می‌کند. پیش از این، او به‌عنوان کمدین در فیلمی برای «نتفلیکس» و همچنین در 11 قسمت از سریال Master of None که با همکاری «یانگ» ساخته شده بود، حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور ساندرا اوه به فیلم Good Fortune چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *