بازیگران اسپین آف جدید بازی تاج و تخت مشخص شدند

به تازگی بازیگران اسپین آف بازی تاج و تخت (Game of Thrones) با نام A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight مشخص شدند.

این سریال شبکه «HBO» بر اساس شخصیت‌های «سر دانکن» و یار او به نام «اگ» که در کتاب‌های قصه‌های دانک و اگ نوشته «جورج آر آر مارتین» توصیف شده‌اند، ساخته می‌شود. «پیتر کلفی» در نقش «دانک» و «دکستر سول آنسل» در نقش «اگ» حضور خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران اسپین آف بازی تاج و تخت

مجله «Variety» این خبر را در سال 2021 به صورت انحصاری گزارش کرد و «HBO» در سال 2023 سفارش ساخت آن را داد. خط داستان رسمی سریال یک قرن قبل از رویدادهای بازی تاج و تخت را روایت می‌کند. این مجموعه داستان دو قهرمان به نام‌های «سر دانکن» و یار کوچکش، «اگ» را به تصویر می‌کشد که ماجراهای هیجان انگیزی را با یکدیگر پشت سر می‌گزارند.

بازیگران اسپین آف بازی تاج و تخت

«مارتین» و «ایرا پارکر» نویسندگان و مدیران اجرایی این سریال هستند. «رایان کاندال»، «وینس جراردیس»، «اوئن هریس» و «سارا بردشا» همچنین به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این سریال حضور دارند.

«کلفی» بازیکن سابق راگبی کاناکت و بازیگری است که در یکی از سریال‌های «Apple TV+» به نام خواهران بد از «شرون هورگان» و یک سریال کمدی ترسناک به نام ویران شده بازی کرده است.

«آنسل» در سن چهار سالگی بازیگری را در سریال امردیل شبکه «ITV» آغاز کرد. او سپس در سریال‌هایی مانند جوجه‌های میدویچ و هالرایزرز نقش داشت و در فیلم پیش‌زمینه بازی‌های گرسنه: بالادستی و مارمولک‌ها هم ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اسپین آف جدید بازی تاج و تخت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *