شخصیت ونسا فیسک در سریال Daredevil: Born Again حضور خواهد داشت

با انتشار تصویری جدید، بازگشت «آیلت زورر»، بازیگر نقش «ونسا فیسک» در سریال Daredevil: Born Again (دردویل: تولد دوباره) تایید شده است.

این موضوع در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون منتشر شده و «آیلت زورر» در کنار «وینسنت دن آفریو»، بازیگر «ویلسون فیسک»، در این سریال دیده شد. پیش‌تر، «ساندریان هالت» جایگزین «آیلت زورر» برای نقش «ونسا فیسک» بود، اما با تغییرات در تیم سازنده و فیلمنامه، تصمیم به بازگشت او گرفته شد. با این حال، جزئیات بیشتر در مورد نقش او در این سریال هنوز مشخص نیست و احتمالا حضور او ممکن است محدود به نقشی کوتاه باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سریال، مطلب تمام چیزهایی که از سریال دردویل تولد دوباره می‌دانیم را مطالعه کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شخصیت ونسا فیسک در سریال Daredevil: Born Again

در سریال Daredevil: Born Again، علاوه بر «آیلت زورر» و «وینسنت دن آفریو»، بازیگران دیگری همچون «چارلی کاکس» در نقش «مت مورداک»، «جان برنتال» در نقش «فرانک کسل» یا «پانیشر»، «دبورا آن ول» در نقش «کارن پیج»، «الدن هنسون» در نقش «فاگی نلسون»، «ویلسون بتل» در نقش «بنجامین دکس پویندکستر» یا «بولزآی»، «مایکل گاندولفینی»، «مارگاریتا لیویوا»، «نیکی میشل جیمز»، «آرتی فروشان»، «کلارک جانسون» و «مایکل گستن» نیز حضور دارند.

در ادامه عکس منتشر شده از پشت صحنه سریال دردویل تولد دوباره را مشاهده خواهید کرد:

سریال Daredevil: Born Again

 

سریال Daredevil: Born Again در سال 2025 از طریق شبکه «دیزنی پلاس» منتشر خواهد شد و نویسنده چند قسمت از سریال The Punisher، «داریو اسکارداپان»، به عنوان تهیه‌کننده این سریال حضور دارد. همچنین، «جاستین بنسن» و «ارون مورهد»، کارگردانانی که قبلا در سریال‌های Moon Knight و Loki کار کرده‌اند، وظیفه کارگردانی آن را بر عهده دارند.

با این حال، مشخص نیست که آیا «ساندریان هالت» کاملا از سریال حذف شده یا نقش دیگری به او اختصاص داده‌اند. این اثر بخشی از دنیای Defendersverse است و به بازآفرینی دنیای سینمایی «مارول» می‌پردازد. تصویری که از پشت صحنه این سریال منتشر شده، نشان می‌دهد که «آیلت زورر» در حال بازی در نقش «ونسا فیسک» و صحبت با «وینسنت دن آفریو» است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Daredevil: Born Again چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *