تریلر بازسازی فیلم Speak No Evil منتشر شد

شب گذشته، در طی مراسم کامیک کان سن دیگو، تریلر بازسازی فیلم Speak No Evil منتشر شد و توانست بازتاب زیادی را به همراه داشته باشد.

شب گذشته، نخستین نگاه به «جیمز مک آوی» در بازسازی فیلم ترسناک دانمارکی سال 2022 توسط بلومهاوس منتشر شد. او در این فیلم نقش پدری را بازی می‌کند که جنبه‌ای تاریک دارد و با خانواده دو دوست خود، به تعطیلات می‌رود. وقتی اوضاع به شکل غیرقابل تصوری شوم می‌شود، سفری از جهنم تبدیل می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازسازی فیلم Speak No Evil منتشر شد

تریلر فیلم Speak No Evil نگاهی دقیق‌تر به فیلم ترسناک آینده استودیوی «بلومهاوس» را ارائه می‌دهد که بازسازی فیلمی دانمارکی، به همین نام است. علاوه بر تریلر Speak No Evil ، جزئیات جدیدی از این بازسازی منتشر شد. این فیلم جدید که توسط «ادن لیک» و «جیمز واتکینز» نوشته و کارگردانی شده است، بازیگرانی از جمله «جیمز مک آووی»، «مکنزی دیویس» و «اسکوت مک‌نیری» را دران خود دارد.

تریلر فیلم جدید Speak No Evil با شروع تعطیلات خانواده اصلی داستان آغاز می‌شود. وقتی شخصیت «جیمز مک‌آوی»، دوست گیاه‌خوار خود را مجبور به خوردن گوشت می‌کند، اوضاع تغییر می‌یابد و با وقوع حوادث مختلف، تنش آغاز می‌شود. زوجی که صاحب خانه هستند شروع به آزار روانی مهمانان خود می‌کنند.

کارگردان فیلم، «جیمز واتکینز»، پیش از پخش اولین تریلر در کامیک کان، «جیمز مک آووی» را ستایش کرد و گفت که علیرغم رفتار بسیار خوبش در زندگی واقعی، موفق می‌شود بازی‌های بسیار وحشتناکی را در فیلم‌هایی مانند شکاف (Split) و شیشه (Glass) ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی فیلم The Blair Witch Project چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *