عنوان جدید فیلم سباستین للیو مشخص شد

به تازگی خبری منتشر شده که در آن بیان می‌کند که عنوان جدید فیلم سباستین للیو (کارگردان محبوب اسپانیایی) شده است که این خبر وقایعی را در پی داشت.

فیلم موج اثر جدید کارگردان شیلیایی، «سباستین للیو» یک فیلم موسیقیایی است که به زبان اسپانیایی ساخته شده و تازه‌ترین فیلم این کارگردان محسوب می‌شود. این فیلم در طول 9 هفته گذشته در شیلی فیلمبرداری شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم سباستین للیو

فیلم موج با الهام از تظاهرات گسترده‌ای که در سال 2018 در شیلی در اعتراض به خشونت علیه زنان برگزار گردید، ساخته شده است. این تظاهرات، جنبش فمینیستی در کشور را تقویت کرد و به اصلاحاتی در قانون اساسی مبنی بر حقوق زنان منجر شد.

داستان فیلم درباره «جولیا»، یک دانشجوی موسیقی شیلیایی است که درگیر جنبش فمینیستی دانشگاهی می‌شود. او در حین پیوستن به دوستانش در رقص و آواز خواندن به عنوان بخشی از اعتراضات علیه خشونت مبتنی بر جنسیت، با تجربیات بدرفتاری روبرو شده و به طور غیرمنتظره‌ای به یک شخصیت مرکزی در جنبشی تبدیل می‌شود که برای تغییر در جامعه‌ای که مقاومت می‌کند، فشار می‌آورد.

فیلم سباستین للیو

فیلم موج توسط «روسیو خادوئه»، «پابلو لارین»، «خوان دا دیوس لارین» و «للیو» تهیه شده و بازیگرانی از جمله «دانیلا لوپز»، «لولا آلوارز براوو»، «آوریل آئورا» و «پائولینا کورتس» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم با موضوعات اجتماعی مهم خود، می‌تواند نقش موثری در افزایش آگاهی از مسائل زنان و تغییرات اجتماعی در جامعه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سباستین للیو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *