قسمت جدید فیلم The Blair Witch Project در دست ساخت است

«جیسون بلوم»، استاد آثار سینمایی ترسناک و مالک کمپانی «بلومهاوس»، در جریان کامیک کان 2024، اعلام کرد که قسمت جدیدی از فیلم The Blair Witch Project در دست ساخت است.

طبق اعلام این شرکت، «بلومهاوس» قراردادی بسته تا دیگر فیلم‌های ترسناک را برای استودیوی فیلمسازی بازسازی کند. فیلم جدید The Blair Witch Project نیز برای استودیوی لاینزگیت است و به دلیل بودجه کم این اثر، می‌توان آن را فیلم موفقی نامید. فیلم اصلی پروژه جادوگر بلر آنقدر با بودجه ناچیزی داشت که به یکی از سودآورترین فیلم‌های تاریخ تبدیل شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


قسمت جدید فیلم The Blair Witch Project ساخته خواهد شد

کمپانی «بلومهاوس»، بودجه آثار جذابی از جمله Paranormal Activity و The Purge و همچنین فیلم‌های موفق جدیدتری مانند M3GAN و «Five Nights at Freddy’s را تامین کرد. فیلم‌های این شرکت، نزدیک به 6 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی درآمد داشته‌اند و این قیمت، بدون صرف هزینه‌های زیادی برای تولید است.

این قرارداد بخشی از حق پخش چند فیلمی است که در آن، «بلومهاوس» فیلم‌های کلاسیک ترسناک «لاینزگیت» را بازسازی می‌کند. این قرارداد به دنبال همکاری این دو در Imaginary است که از زمان اکران تا ماه گذشته، 38.2 میلیون دلار درآمد داشت.

فیلم The Blair Witch Project

فیلم ترسناک پروژه جادوگر بلر ، در سال 1999 به عنوان یکی از سودآورترین فیلم‌های تمام دوران شناخته می‌شد. این فیلم که با قیمت 35000 دلار ساخته شد، به فروش جهانی 249 میلیون دلاری رسید. این فیلم باعث رونق یافتن فیلم شد و یک دنباله در سال 2001 و یک دنباله در سال 2016 ایجاد کرد.

شب گذشته، در طی رویداد کامیک کان سن دیگو، «آدام فوگلسون»، رئیس استودیوی «لاینزگیت» و «جیسون بلوم» این خبر را اعلام کردند. همچنین، «روی لی»، تهیه‌کننده فیلم 2016، برای قسمت جدید بازگشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی فیلم The Blair Witch Project چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *