دنباله فیلم The Adventures of Priscilla Queen of the Desert ساخته خواهد شد

در حال حاضر، خبری غیرمنتظره مبنی بر ساخت دنباله‌ فیلم The Adventures of Priscilla Queen of the Desert از سال 1994 منتشر شده است.

این فیلم کمدی عجیب و غریب از دهه 1990، به کارگردانی «استفان الیوت»، با حضور بازیگران برجسته هالیوودی مانند «گای پیرس»، «هوگو ویوینگ» و «ترنس استامپ»، مورد توجه قرار گرفت. اثری که قطعاً با بازیگری بی‌نظیر این هنرمندان هر بیننده‌ای را مبهوت می‌کرد و حالا پس از سی سال، زمان دیدار مجدد با این شخصیت‌ها فرا رسیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دنباله فیلم The Adventures of Priscilla Queen of the Desert

«استفان الیوت» قصد دارد به عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده، دنباله‌ای را برای فیلم ماجراهای پریسیلا ملکه صحرا تدارک ببیند و از بازیگران اصلی نیز بهره ببرد. هرچند جزئیات این دنباله منتشر نشده و تنها اطلاعات موجود این است که با گذشت سه دهه، تغییرات بسیاری در شخصیت‌ها رخ داده؛ از جمله تبدیل شخصیت «تیک» 7 ساله به یک مرد بزرگسال.

فیلم The Adventures of Priscilla Queen of the Desert

در قسمت اصلی فیلم The Adventures of Priscilla Queen of the Desert، داستان سه مردی بر روی اتوبوسی به نام «پریسیلا» که در سراسر استرالیا سفر می‌کنند متمرکز است و ماجراهایی کمدی و غیرمنتظره را رقم می‌زنند.

این اثر در زمان خود با استقبال قابل توجهی روبه‌رو شد و با فروشی بیش از 30 میلیون دلار با تنها 2 میلیون دلار بودجه، موفقیت زیادی کسب کرد. بدون شک، دیدار مجدد با «گای پیرس»، «هوگو ویوینگ» و «ترنس استامپ» پس از سال‌ها می‌تواند یک رویداد سینمایی جذاب باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت دنباله فیلم The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *