پشت صحنه سریال نون خ 5 به روی آنتن خواهد رفت

به تازگی اعلام شد که به زودی پشت صحنه سریال نون خ 5 ، یکی از برترین آثار طنز، در تلویزیون ایران پخش خواهد شد و در ادامه این مطلب روز و ساعت پخش آن را مشاهده خواهید کرد.

با به پایان رسیدن فصل پنجم سریال نون خ ، قسمت‌هایی از فرایند ساخت این سریال در دو برنامه مستقل، در روزهای شنبه و یکشنبه، هشتم و نهم اردیبهشت ماه، بر روی شبکه یک سیما پخش خواهند شد. مجموعه طنز نون خ 5 با کارگردانی «سعید آقاخانی»، تهیه‌کنندگی «مهدی فرجی» و نویسندگی «امیر وفایی»، از تاریخ 15 فروردین ماه سال جاری آغاز شده و تا جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حال پخش است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پشت صحنه سریال نون خ 5

پس از پایان سریال، بخش‌هایی از فرایند ساخت نون خ در دو قسمت مجزا، در روز شنبه و یکشنبه هشتم و نهم اردیبهشت ماه، پخش خواهند شد.

پشت صحنه سریال نون خ 5

بازیگرانی همچون «حمیدرضا آذرنگ»، «سعید آقاخانی»، «امیر سهیلی»، «هومن حاجی‌عبداللهی»، «سیروس میمنت»، «مجید یاسر»، «بیژن بنفشه‌خواه»، «کاظم نوربخش»، «نسرین مرادی»، «هدیه بازوند»، «سیدعلی صالحی»، «پاشا جمالی»، «ندا قاسمی»، «ماشاءالله وروایی» و «صهبا شرافتی» از بازیگران سریال نون خ 5 هستند.

سریال نون خ 5 هر شب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال نون خ 5 چیست؟ آیا این مجموعه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *