آیا ستاره معصومی پول‌های مهدی قایدی را بالا کشید؟

مدتی قبل مهدی قایدی فوتبالیست معروف ایرانی، تمامی عکس‌های خود و همسرش، ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد و اکنون جنجال ادامه دارد.

این اقدام قائدی باعث افزایش شایعات و اخبار مرتبط با جدایی این دو نفر شده بود. این خبر حالا توسط روزنامه خبر ورزشی گردید و این نشریه با ارائه مشخصات «قائدی» و همسرش، به جزئیات این موضوع پرداخته است. به نظر می‌رسد که اموال «مهدی قایدی» توسط همسرش ظبط شده و حاضر به پس دادن آن‌ها نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


خیانت ستاره معصومی به مهدی قایدی

به گفته روزنامه خبر ورزشی، «قائدی»، یک بازیکن معروف و لژیونر فوتبال، به منظور جلوگیری از بروز حاشیه‌ها، با سادگی و بدون ایجاد توجه عمومی، با همسرش ازدواج کرد، اما به نظر می‌رسد که این ازدواج نیز مایه حاشیه‌ها و شایعات بیشتری شده است. بر اساس ادعای روزنامه، «قائدی» تمامی اموال و دارایی‌های خود را به نام همسرش کرده بود.

ستاره معصومی

بعد از طلاق و جدایی، همسر «قائدی» تمامی این اموال و دارایی‌ها را که به نام خودش بوده، تصرف کرده است و حاضر به بازگرداندن آنها نیست. این امر در حالی رخ می‌دهد که ارزش آپارتمان در مناطق شمالی تهران، ویلاهای شمال و خودروهای خارجی متعلق به «قائدی»، بسیار بیشتر از مهریه همسرش است. با این حال، به نظر می‌رسد که او نتوانسته این مشکل را حل کند و دست به هیچ توافقی نزد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خیانت ستاره معصومی به مهدی قایدی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *