غیر رسمی: جان تراولتا به بازیگران فیلم Face/Off 2 پیوست

به تازگی خبری به صورت غیر رسمی منتشر شده و در آن به این مسئله اشاره می‌کند که «جان تراولتا» به بازیگران فیلم Face/Off 2 پیوسته است.

فیلم جدیدی به نام فیلم تغییر چهره 2 در حال ساخت است و شایعات حاکی از بازگشت « جان تراولتا » به آن اثر هستند. «نیکلاس کیج» نیز از پیش علاقمند به بازی در این فیلم بوده و اخیراً این موضوع را تایید کرده است. «جان تراولتا» نیز به نظر می‌رسد این فرصت را از دست ندهد و بازی در فیلم را تایید کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فیلم Face/Off 2

ساخت این دنباله تحت نظر «آدام وینگارد» است که قبلا اعلام کرده بود داستان آن ارتباطی با فیلم اصلی خواهد داشت؛ اما اخبار حاکی از اعتصاب‌های هالیوودی که تاثیرات منفی بر روند ساخت داشته‌اند و فیلمنامه‌هایی که باید بازنویسی شوند، وجود دارد. تاریخ شروع فیلمبرداری هنوز مشخص نیست، اما با توجه به انتخاب بازیگران ممکن است به زودی آغاز شود.

بازیگران فیلم Face/Off 2

«آدام وینگارد» که قبلا فیلم‌هایی مانند You’re Next و The Guest و Godzilla vs. Kong را ساخته، کارگردانی این اثر را نیز بر عهده دارد. تغییر چهره در سال 1997 توسط «جان وو» کارگردانی شد و هنوز هم به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های «جان تراولتا» و «نیکلاس کیج» شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران فیلم Face/Off 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *