از نسل جدید ربات اطلس رونمایی شد

شرکت «بوستون داینامیکس»که در زمینه تولید ربات و هوش مصنوعی مهارت خاصی دارد، به تازگی مدل جدیدی از نسل ربات اطلس را معرفی کرده است.

این مدل جدید با استفاده از ویژگی‌های الکتریکی، کاملا برای انجام وظایف در دنیای واقعی طراحی شده است. این شرکت، یکی از پیشگامان در زمینه‌ صنعت رباتیک و تجاری‌ سازی ربات‌ها بوده و این بار با معرفی این نسل جدید ربات اطلس ، نظرات زیادی را به خود جلب کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسل جدید ربات اطلس

«بوستون داینامیکس» اعلام کرده که ربات هیدرولیک اطلس بازنشسته شده و جای خود را به این مدل جدید می‌دهد. ربات هیدرولیک اطلس در طی ده سال توسعه‌ خود، بارها با قابلیت‌های حرکتی چشمگیر و حرکات انسان‌ مانندش، مورد توجه قرار گرفته بود؛ اما اکنون با معرفی نسل جدید الکتریکی اطلس، تمام داده‌های گردآوری شده در طی ده سال گذشته برای توسعه این مدل جدید استفاده می‌شود.

این ربات جدید توانایی حرکتی، مهارت و چابکی بیشتری دارد و حرکات آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که وظایف مختلف را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. طراحی این مدل از ربات با نسل قبلی اطلس متفاوت است؛ این ربات دارای قابلیت‌های حرکتی بسیار بیشتری بوده و حتی از حرکات انسان نیز فراتر رفته است.

 

با مشاهده ویدیوهای این ربات، حرکات بسیار چشمگیر و به همین ترتیب نگران‌‌کننده‌ای را مشاهده می‌کنید. این نسل جدید اطلس به وضوح نشان می‌دهد که تکنولوژی رباتیک به سمت پیشرفت و توسعه پیش می‌رود و این ربات‌ها با توانایی‌های بیشتر، می‌توانند وظایف متنوعی را در دنیای واقعی انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسل جدید ربات اطلس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *