فیلمبرداری فصل دوم سریال Severance به اتمام رسید

چندی پیش، خبری مبنی بر اینکه فیلمبرداری فصل دوم سریال Severance به پایان رسیده منتتشر شده و اکنون باید منتظر پخش فصل دوم یکی از موفق‌ترین سریال‌های چند سال گذشته باشیم.

سریال Severance یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های سرویس استریم «اپل تی‌وی» در چند سال گذشته بود که به تازگی یک قدم به بازگشت خود با فصل دوم نزدیک‌تر شد. «کارول دیلی»، شب گذشته عکسی را در صفحه اینستاگرام شخصی خود به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که مراحل تولید فصل 2 سریال Severance به پایان رسیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری فصل دوم سریال Severance به اتمام رسید

خبر پایان فیلمبرداری فصل دوم سریال جداسازی ، کمتر از 24 ساعت پس از پیوستن رسمی یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های سریال، «ترامل تیلمن»، به جمع بازیگران فیلم بعدی Mission: Impossible منتشر شد. فیلمبرداری فصل 2 سریال، در اواخر ژانویه آغاز شده بود و در کمتر از 6 ماه، به اتمام رسید. نخستین قسمت از سریال Severance در فوریه 2022 نمایش داده شد و توانست نمرات بالایی را دریافت کند.

فصل دوم سریال Severance

تاریخ پخش فصل دوم سریال سورنس هنوز مشخص نیست. Severance در هفتاد و چهارمین دوره جوایز Primetime Emmy توانست با 14 نامزدی، رکورد جالبی را کسب کند. «آدام اسکات»، «جان تورتورو» و «کریستوفر واکن» همگی برای بازیگری نامزد شدند و «بن استیلر» برای کارگردانی سریال، جایزه را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Severance چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *