پیام علی دایی به پدر ترانه علیدوستی

پس از انتشار خبر ابتلای بیماری « ترانه علیدوستی »، « علی دایی » با پدر او تماس گرفت و و از وضعیت این بازیگر سینمای ایران سوالاتی کرد.

« حمید علیدوستی » در این تماس اعلام کرد که در حال حاضر پیش دخترش نیست و قطعاً این تماس شهریار فوتبال ایران، «علی دایی» را به گوش دخترش بازگو خواهد کرد. «علی دایی» نیز در این تماس اعلام کرد که هر کمکی که از سوی او در دسترس باشد، حتماً برای بهبود سلامتی «ترانه علیدوستی» انجام خواهد داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پیام علی دایی به پدر ترانه علیدوستی

چندی پیش، سازمان سینما اعلام کرد که «ترانه علیدوستی»، پس از حدود 6 ماه آزادی از زندان، به بیماری‌ای مبتلا شده است که سیستم ایمنی بدنش به شدت به برخی داروها واکنش نشان می‌دهد. این واکنش باعث بروز علائم متنوعی مانند تب، ناهنجاری‌های خونی و التهاب در سراسر بدن می‌شود.

ترانه علیدوستی

این بازیگر با استفاده از روش‌های درمانی و دارویی گوناگون، توانسته سندرم خود را کنترل کند و به حالت نزدیک به طبیعی بازگردد. این درمان‌ها به صورت مداوم ادامه خواهند یافت تا بهبودی کامل حاصل شود. حضور او در بیمارستان کسری تهران در چند روز گذشته، نگرانی‌ها را افزایش داده بود. این حضور به دلیل نیاز به مراقبت و درمان بیشتر بوده و به علت کاهش سطح اکسیژن خون برخی روزها طولانی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام علی دایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *