تریلر جدیدی از فیلم Atlas با بازی جنیفر لوپز منتشر شد

مدتی پیش، خبر ساخت لایو اکشنی منتشر شد که روی کنترل‌گران ربات‌ها متمرکز بود و حالا تریلر فیلم Atlas نشان داد که این می‌تواند غوغای بزرگی در ژانر خودش باشد.

در آینده‌ای وحشی که در آن بشریت برای راه‌اندازی جنگ از ربات‌های عظیم و مجهز به هوش مصنوعی استفاده می‌کند. فیلم Atlas داستان چگونه نجات یافتن زمین توسط تحلیل‌گر داده «اطلس شپرد» با بازی « جنیفر لوپز » را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Atlas

علی‌رغم استفاده گسترده از ماشین‌ها در سراسر جهان، «شپرد» نمی‌تواند بی‌اعتمادی عمیق خود را نسبت به ماشین‌های هوشمند که به نظر می‌رسد برای کار یا تحت کنترل یک خلبان انسانی طراحی شده‌اند، از بین ببرد.

هنگامی که او به عنوان بخشی از یک ماموریت مخفی برای از بین بردن یک ماشین سرکش انتخاب می‌شود، خود را در معرض خطری قرار می‌دهد که فقط یک ماشین می‌تواند از او محافظت کند. اگرچه تریلر فیلم اطلس درک درستی از طرح یا محدوده فیلم را به بیننده القا نمی‌کند. واضح است که «پیتون» و «جان شوارتزمن»، فیلمبرداران آن می‌خواهند با به تصویر کشیدن صحنه ربات «شپرد» که از یک کشتی در حال انفجار به زمین سقوط می‌کند، حال و هوایی حماسی را به‌وجود بیاورند.

در ادامه جدیدترین تریلر Atlas را مشاهده خواهید کرد:


در ادامه تریلر قبلی Atlas را مشاهده خواهید کرد:

فیلم زیبای Atlas به کارگردانی «برد پیتون» در تاریخ 24 ماه مه 2024 (4 خرداد 1403) از طریق شرکت نتفلیکس اکران و منتشر خواهد شد و ما بی‌صبرانه منتظر پخش این فیلم هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Atlas چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: The Verge


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *