بن استیلر فیلم The Seven Five را خواهد ساخت

« بن استیلر »، اولین فیلم بلند خود را از سال 2016 تحت عنوان زولندر 2 (Zoolander 2) کارگردانی کرده است. حالا طبق اخباری که منتشر شده، او می‌خواهد فیلم The Seven Five را بسازد.

« جرمی آلن وایت »، بازیگر سریال خرس (The Bear) نیز در حال مذاکره است تا در این فیلم به کارگردانی «استیلر» بازی کند. پس از فیلم زولندر 2، «استیلر» در سال ۲۰۱۸ سریال فرار به دانمورا (Escape to Dannemora) و درام علمی-تخیلی جداسازی (Severance) را کارگردانی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بن استیلر فیلم The Seven Five را خواهد ساخت

با پایان فیلمبرداری فصل دوم جداسازی، «جف اسنایدر» گزارش داد که «استیلر» آماده است تا فیلمی تحت عنوان هفت پنج (The Seven Five) را با بازیگری «جرمی آلن وایت» بسازد. این اثر درام و جنایی، اقتباسی از یک مستند تحسین شده به همین نام اثر «تیلر راسل» است که در سال 2014 منتشر شد.

فیلم هفت پنج ، داستانی در دهه 80 میلادی در نیویورک را نشان می‌دهد و درباره یک حوزه فاسد پلیس است. این فیلم داستان «مایکل دود»، سردسته این گروه پلیس فاسد را دنبال می‌کند که در سال 1987 دستگیر شد و 14 سال را در زندان سپری کرد. «تونی مک‌نامارا» که پیش از این، فیلم سوگلی (The Favourite) نویسندگی کرده بود، فیلمنامه این فیلم را برای «استیلر» نوشته است.

فیلم The Seven Five

پس از پایان فیلمبرداری فصل سوم و چهارم سریال خرس، «جرمی آلن وایت» باید در فیلم موزیکال «اسکات کوپر» (Deliver Me From Nowhere) نقش «بروس اسپرینگستین» را بازی کند؛ بنابراین منتظر همکاری او با «استیلر» در سال 2025 باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری «بن استیلر» و «جرمی آلن وایت» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: World of Reel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *