معرفی سریال کره‌ای ولیعهد گمشده (Missing Crown Prince) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

در مقاله معرفی سریال ولیعهد گمشده ، نگاهی به جدیدترین محصول شبکه MBN خواهیم انداخت و نقد و نمرات این سریال را با همدیگر بررسی خواهیم کرد.

سریال Missing Crown Prince یک اثر تلویزیونی در حال پخش محصول کره‌جنوبی با بازی «سوهو»، «هونگ یه جی»، «میونگ سه بین»، «کیم جو هون» و «کیم مین کیو» است که در سال 2024 منتشر شد و توانست بازتاب فروانی در بین سریال‌بازان کره‌ای داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


این سریال برای نخستین‌بار در تاریخ 13 آوریل 2024 (25 فروردین 1403)، هر شنبه و یکشنبه، ساعت 21:40 (به وقت کره‌جنوبی) پخش می‌شود. پس از پخش تلویزیونی، این نمایش روی پلتفرم TVING و Wavve در کره‌جنوبی و در Viki در تمام مناطق دنیا، استریم شد

معرفی سریال ولیعهد گمشده

با استفاده از لیست زیر می‌توانید به بخش مورد نظر خود مراجعه کنید:

معرفی سریال ولیعهد گمشده
معرفی سریال ولیعهد گمشده

این سریال توسط «کیم جی سو» و «پارک چول» نوشته شده است. هر دوی آن‌ها، در فیلم Bossam: Steal the Fate (2021) نیز با همدیگر همکاری داشتند. فیلمبرداری سریال در سال 2023 آغاز شد و در پایان همان سال نیز به اتمام رسید.

داستان سریال ولیعهد گمشده

معرفی سریال ولیعهد گمشده

داستان سریال ولیعهد گمشده در دوران چوسان رخ می‌دهد و زندگی یک ولیعهد را که توسط زنی که قرار است همسرش باشد، ربوده می‌شود. او حالا در حالی که برای نجات جان خود فرار می‌کند، عشق بین آن‌ها شکوفا می‌شود و یک داستان عاشقانه شکل می‌گیرد.

تریلر سریال Missing Crown Prince

بازیگران سریال ولیعهد گمشده

معرفی سریال ولیعهد گمشده
معرفی سریال ولیعهد گمشده

از بازیگران سریال ولیعهد گمشده ، می‌توان به «سوهو»، «هونگ یه جین»، «میونگ سه بین»، «کیم مین کیو»، «کیم جو هون»، «یو سه ریه»، «جئون جین اوه»، «چا کوانگ سو»، «کیم سئول جین»، «پارک سونگ یون»، «سون جونگ بوم»، «سئو جائه وو»، «کیم نوجین»، «هیدن وون» و «کیم سونگ هیون» اشاره کرد. در سال 2023، «سوهو»، «هونگ ی جی»، «کیم مین کیو» و «میونگ سه بین» انتخاب شدند و به عنوان بازیگران اصلی سریال به همراه «کیم جو هون» تایید شدند.

هونگ یه جین در نقش چوی میونگ جی

معرفی سریال ولیعهد گمشده

«هونگ یه جینم، یک هنرپیشه اهل کره‌جنوبی است که برای اولین‌بار در سال 2018 به عنوان شرکت‌کننده در نمایش مسابقه واقعیت تولید 48 به رسمیت شناخته شد. او اولین بازیگری خود را به عنوان بازیگر اصلی در سال 2022 در فیلم 2037 انجام داد. او همچنین برای بازی در سریال تلویزیونی آهنگ عشق برای توهم (2024) شناخته شده است.

سوهو در نقش یی گئون

معرفی سریال ولیعهد گمشده
معرفی سریال ولیعهد گمشده

«کیم جون-میون» که بیشتر با نام هنری «سوهو» شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر اهل کره‌جنوبی است. او به عنوان رهبر گروه Exo شناخته می‌شود. او در 30 مارس 2020، «سوهو» با انتشار نمایشنامه توسعه یافته خود (EP) Self-Portrait، اولین‌بار به عنوان تک نواز شروع به کار کرد.

او در خارج از حرفه موسیقی خود، در درام‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مختلفی مانند سفر یک طرفه (2016)، ستاره جهان (2017)، مرد ثروتمند (2018)، دختر مدرسه راهنمایی (2018) بازی کرده است.

کیم مین کیو در نقش ولیعهد بزرگ

معرفی سریال ولیعهد گمشده

«کیم مین کیو» که بیشتر با نام هنری «مینکیو» شناخته می‌شود، بازیگر، مدل و خواننده اهل کره‌جنوبی است. «مینکیو» در 12 مارس 2001 در گومی به دنیا آمد. او در مدرسه ابتدایی Munhyeon، مدرسه راهنمایی Hwaam و دبیرستان Moonhyeon تحصیل کرد. او به دلیل تعهدات کاری، به دبیرستان یانگ دونگ منتقل شد.

میونگ سه بین در نقش ملکه دواگر

معرفی سریال ولیعهد گمشده

«میونگ سه بین»، یک هنرپیشه اهل کره‌جنوبی از قبیله سئوچوک میونگ است. او بیشتر به خاطر درام‌های تلویزیونی خود یعنی خلوص (1998)، جرثقیل کاغذی (1998)، به درون خورشید (2003)، سه خواهر (2010) و دکتر چا (2023) شناخته می‌شود.

نقدها و نمرات سریال Missing Crown Prince

معرفی سریال ولیعهد گمشده
معرفی سریال ولیعهد گمشده

این سریال تاریخی کره‌ای، نمرات بسیار خوبی را از سمت هواداران کسب کرده و با اجرای قوی بازیگران، توانسته به یکی از بهترین سریال‌های تاریخی کره‌ای 2024 تبدیل شود.

نمرات سریال Missing Crown Prince در سایت IMDb، نمره 9 از 10 است که بر اساس رای 90 نفر تخمین زده می‌شود. وب‌سایت My Drama List نیز بر اساس رای 4 هزار نفر، نمره 7.8 را به این سریال داده است. سایت ویکی نیز از سریال Missing Crown Prince با نمره 9.4 استقبال کرد.

جمع بندی

معرفی سریال ولیعهد گمشده

سریال ولیعهد گمشده ، یک اثر کمدی، رمانتیک و تاریخی، محصول سال 2024 از کشور کره‌جنوبی است که به عنوان اسپین‌آف Bossam – Steal the Fate شناخته می‌شود که توسط همین نویسنده‌ها، «کیم جی سو» و «پارک چولم نوشته شده است. اگر شما به دیدن سریال‌های تاریخی و عاشقانه کره‌ای علاقه دارید، این سریال را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *