فیلم بیوگرافی ولادیمیر پوتین با هوش مصنوعی ساخته می‌شود

استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که فیلم بیوگرافی ولادیمیر پوتین را منتشر خواهد کرد که به زندگی رئیس‌جمهور روسیه، «ولادیمیر پوتین»، پرداخته است.

این فیلم بیوگرافی جدید پوتین که شخصیت اصلی آن توسط هوش مصنوعی به تصویر کشیده شده، در ماه سپتامبر 2024 (شهریور/مهر) به نمایش در خواهد آمد. «پوتین» اولین فیلم انگلیسی‌زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا»، خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخته شدن فیلم بیوگرافی ولادیمیر پوتین با هوش مصنوعی

وی اظهار کرد:

با توجه به اینکه دعوت «پوتین» به استودیو برای 20 هزار برداشت گزینه‌ای ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل با وضوح بالا که برای استفاده سینمایی مناسب باشد، را نمی‌دادند. بعد از دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کردیم که به ما امکان می‌دهد بدون وابستگی به یک مدل انسانی واقعی، شخصیت سینمایی را بسازیم.

فیلم بیوگرافی ولادیمیر پوتین

این فیلم شامل تصاویری است که فیلمسازان اوکراینی در طول جنگ روسیه ثبت کرده‌اند. وی همچنین افزود:

پوتین فقط یک فیلم نیست، بلکه پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه‌ها و اقدامات یکی از جنجالی‌ترین شخصیت‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم.

این فیلم از 26 سپتامبر 2024 (5 مهر 1403) در 35 کشور به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن فیلم بیوگرافی ولادیمیر پوتین با هوش مصنوعی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *